Anbefalte innlegg

De ble solgt å hentet for en time siden : bh : Jeg hadde avtale med en her på forumet som skulle hente de for meg,men glemte hele greia da jeg fikk streptokokk-infeksjon i halsen å lå sengeliggende nesten hele forrige uke : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æsj :( Synd, da disse hadde vært knall på "dieselraketten" min.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De ble solgt å hentet for en time siden : bh : Jeg hadde avtale med en her på forumet som skulle hente de for meg,men glemte hele greia da jeg fikk streptokokk-infeksjon i halsen å lå sengeliggende nesten hele forrige uke : rolleyes

Var det disse jeg egentlig skulle hente for deg, Pål? Isåfall, da hadde jeg ikke sendt de til deg, men snarere beholdt de selv: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det disse jeg egentlig skulle hente for deg, Pål? Isåfall, da hadde jeg ikke sendt de til deg, men snarere beholdt de selv: smil :
Jepp,hehe stygt redd for at du hadde "mista" de på veien eller noe slikt ja ;) Var sengeliggende omtrent hele forrige uke så de felga her var ikke akkurat første pri. på "things to do" lista mi. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har sånne liggende:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har sånne liggende:P

 

til salgs?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja kan da selge de:D

 

Tilstand? Bilde? Pris? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøffe felger! Jeg vil også ha! hehehe :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøffe felger! Jeg vil også ha! hehehe :P

 

Jeg kjøpte de som Kim-Patrick hadde :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte de som Kim-Patrick hadde :P

 

Nice :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.