Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med Tintline i Tromsø?

 

Utførelse i forhold til pris og kundebehandling osv...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har erfaringer med Tintline i Tromsø?

 

Utførelse i forhold til pris og kundebehandling osv...

 

Han som driver det er veldig hyggeli, men kvalitets messi så har jeg faktisk ikke peiling..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sett 2 biler han har gjort og ingen var bra, men på den ene har det blitt noe diskusjon om noen riper han har laget !

 

jeg kan på det sterkeste anbefale Bilglass Tromsø, det er 2 karer som har MANGE års erfaring med bilglass !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da må no de bilene ha vært ganske i oppstartning fasen, for de bilene jeg har sett har vært bra.. noe helt annet en driten autotech som var hær i byen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men tro meg det hendler ikke bare om å legge filmen på ruta, men det med å vite hvordan man skal demontere/montere paneler/lister/pakninger. og jeg kan ikke si at en fyr som nicklas som har gjort dette på hobbybasis har på langt så mye erfaring som noen som har jobbet tilsammen over 40 år med bilglass.

 

så tro meg når jeg skal ha film på rutene mine til sommeren så skal i allefall JEG bruke http://www.bilglasstromso.no ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, hadde vel egentlig bestemt mæ for å ta d hos dem ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men tro meg det hendler ikke bare om å legge filmen på ruta, men det med å vite hvordan man skal demontere/montere paneler/lister/pakninger. og jeg kan ikke si at en fyr som nicklas som har gjort dette på hobbybasis har på langt så mye erfaring som noen som har jobbet tilsammen over 40 år med bilglass.

 

så tro meg når jeg skal ha film på rutene mine til sommeren så skal i allefall JEG bruke http://www.bilglasstromso.no ;)

 

Om man så har 80 års erfaring så kan da resultatet bli like bra? Et godt eksempel er Magnus i Alta. Han drev med dette i noen dager før han fikk det til. Han er utrolig nøye.

 

Oppsummert er det resultatet som er viktig, ikke erfaringen... Å fjerne lister etc har man jo bruksanvisning til...;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde no biln min hos autotech i tromsø, å det endte opp me 2ødelagte vindusliste, 1knekt dørtrekk, hundehår i filmen, knekk i filmen, små sammlinger me bobbler, og riper i selve ruta, så det dær me "han har holdt på lenge så vet ka han gjør" dont mean shit to me!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om man så har 80 års erfaring så kan da resultatet bli like bra? Et godt eksempel er Magnus i Alta. Han drev med dette i noen dager før han fikk det til. Han er utrolig nøye.

 

Oppsummert er det resultatet som er viktig, ikke erfaringen... Å fjerne lister etc har man jo bruksanvisning til...;)

 

hvor finner du bruksanvisning til å ta av lister og pakninger ?

tror du at bedrifter tar seg råd til å kjøpe inn etka, etk, osv ?

 

hadde no biln min hos autotech i tromsø, å det endte opp me 2ødelagte vindusliste, 1knekt dørtrekk, hundehår i filmen, knekk i filmen, små sammlinger me bobbler, og riper i selve ruta, så det dær me "han har holdt på lenge så vet ka han gjør" dont mean shit to me!:)

 

for å si det på en annen måte, dem som er litt oppe å går i tromsø vet hvem som står bak autotech, han kan om han vil men spørsmålet er om han gidder...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han Kunne, om han kan e usikkert.. men KRANE sin fyr som kommer opp å legg film e å veldig flink"!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han Kunne, om han kan e usikkert.. men KRANE sin fyr som kommer opp å legg film e å veldig flink"!

 

Han kan om han vil. Men når man har åpningstider fra kl. 18.00 og til man sovner i førersete på en kunde bil så er det vel heller det at han ikke gidd

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det å legge film selv da? Forrige eier av bilen min hadde ute rutene og la film selv og mente at det var ganske lett. 2'er golfer er vel ikke akkurat kjent for å være komplisert når det kommer til demontering/montering :P

Men angående selve påføring av ny film, jeg har et inntrykk av at dette ikke er så vanskelig bare man tar tiden til hjelp... Men jeg har egentlig ikke snøring.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor finner du bruksanvisning til å ta av lister og pakninger ?

tror du at bedrifter tar seg råd til å kjøpe inn etka, etk, osv ?

 

Glasservice i Alta har sin egen bok han går etter, såfremst det ikke er noe spesiellt. Det meste finns vel på nett uansett...

Magnus tok min bil når dn var helt ny, da hadde han kun jobbet et år. Han har vel ikke noe spesiellt med erfaring heller fra tidligere.

 

 

han kan om han vil men spørsmålet er om han gidder

 

Hmm, bra måte å drive forretning på da...;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det å legge film selv da? Forrige eier av bilen min hadde ute rutene og la film selv og mente at det var ganske lett. 2'er golfer er vel ikke akkurat kjent for å være komplisert når det kommer til demontering/montering :P

Men angående selve påføring av ny film, jeg har et inntrykk av at dette ikke er så vanskelig bare man tar tiden til hjelp... Men jeg har egentlig ikke snøring.

 

Jeg la på min andre bil, en Mondeo 94 mod. Det gikk fint som bare det... Da hadde jeg aldri gjort det før, tok ut rutene og rengjorde de godt, så la jeg på... Brukte da ripefri, ble meget bra. Og en brøkdel av kostnadene. På en 2`er golf hadde jeg nok prøvd selv først...;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har lagt selv på alle mine biler.. det blir såklart ikke like bra som en som jobber med det hver dag, men til prisen så er det absolutt verdt det om man har tid/ork til å gjøre det selv :)

 

Litt demontering og montering må jo medregnes, men jeg brukte bare to ettermiddager på hele a6'en inkl. tørketiden over natta på rutene som var tatt ut.. Bestilte da film av grei kvalitet på nett!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet som ca. hvor mye de tar på bilglass tromsø for å legge på film ?

hadde liksom ikke så altfør mye lyst til å begynne å demontere bagasjeluka selv for å få ut glasset :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han kan om han vil. Men når man har åpningstider fra kl. 18.00 og til man sovner i førersete på en kunde bil så er det vel heller det at han ikke gidd

 

MIn va inne 1UKE + fikk feil prosent iforhold tell det æ hadde avtalt!;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, da har jeg konstatert at jeg skal legge filmen selv.

 

Hvilket merke anbefaler folket? Og hvor kan jeg kjøpe det? Lønner det seg med ferdigkuttet til bilmodell eller å kutte å tilpasse selv?

 

Jeg har lyst på 5% svart fra B-stolpe på en svart Mk2 Golf, innvendinger angående det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vil dele litt kunnskaper om produkter, priser og utsalgssted?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg anbefaler IKKE 5% !!!! Det er ALT for mørkt !!!!

 

kanskje 55% rundt om, helt fram til A-stolpen....

 

om du er nøye så funker det med den filmen du hfår kjøpt på bilxtra ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sett 2 biler han har gjort og ingen var bra, men på den ene har det blitt noe diskusjon om noen riper han har laget !

 

jeg kan på det sterkeste anbefale Bilglass Tromsø, det er 2 karer som har MANGE års erfaring med bilglass !

 

Var innom Bilglass på Torsdag og møtte en av de som jobbet der, var en utrolig trivelig kar som forklarte meg mye jeg ikke viste å jeg fikk se bilder av biler han har gjort før :) så jeg blir nok å ta bilen dit når neste lønning kommer inn på kontoen! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vil dele litt kunnskaper om produkter, priser og utsalgssted?

 

Jeg har kjøpt herifra http://www.solfilmhalvpris.de

 

Kanon billi og film som du også kan krympe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ripefri? Du sier billig, så jeg blir litt skeptisk :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.