Noen som kjenner Christer Berg fra lofoten

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Er det noen her inne som kjenner Christer Berg og har et telefon nr til han? Skulle hatt tak i han.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja. For en stund tilbake "kjøpte" jeg et stabilisatorstag fra han. Vi ble enig om at jeg skulle overføre penger til han og han skulle sende meg sporingsnr når pakkn var levert på posten. Det gikk noen dager og jeg spurte om han hadde sendt pakken, han sa ja og at han hadde pakkelappen i bilen og at han skulle sende meg sporingsnr senere den kvelden. Siden har jeg verken hørt fra han eller sett han aktiv på forumet. Er snakk om rundt tusen kroner, er ikke mye penger, men sure penger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte en cd-spiller av vedkommende. Måtte gå "hardt" til verks for å få den sendt, etter å ha vært så smart å forhåndsbetale. Lykke til videre! Spør du meg burde sånne være eksludert fra medlemskap her, men det virker som at det er kun får å henge ut slike man får straff. Typisk norsk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte en PS3 av Christer for ett par år siden , hyggelig kar og ingen problemer da iallefall.

Har tlf.nr han brukte den gangen iallefall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan godt sende Hannes nr til meg på pm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal prøve å få tak i han, er fra sortland men har mange kjenninger i lofoten. har du konkret oppholdssted på han ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal prøve å få tak i han, er fra sortland men har mange kjenninger i lofoten. har du konkret oppholdssted på han ? :)

 

Har desverre ikke noen konkret oppholdssted. Men all info om han er til stor hjelp

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal høre litt rundt her oppe i nord..Burde være grei skurring å finne "luringen" ...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal høre litt rundt her oppe i nord..Burde være grei skurring å finne "luringen" ...

 

ja har veldig lyst til å oppsøke luringen, å konfrontere han.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har fått tak i en christer berg, er usikker på om det er rett person ?

veit du om han holder til på gravdal eller leknes ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet desverre ikke det. Kansj noen i styre kunne tatt å gitt meg adressen som han står registrert i medlemsregisteret med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.gulesider.no/kart/#lat%3D7561404.77923%26lon%3D693692.23227%26zoom%3D11%26layers%3DB0000%26id%3Da_9020191860%26offset%3D0%26tab%3Daddress

 

der omkring har du han tipper jeg utifra det han har skrevet selv.

 

 

Og dette samsvarer med søk i skattelistene;)

 

Christer Berg

Alder:24 år

Poststed: 8373 Ballstad

Skattekommune:Vestvågøy

Inntekt 2008: 112.367

Formue 2008: 0

Skatt 2008: 39.935

 

Alderen stemmer også med alder han har oppgitt på VACN.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

et kjapt søk ga meg følgende info også om han:

Christer Berg

Mobil: 402 35 840

8373 Ballstad

Nordland

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal ta meg en tur å oppsøke denne fyren når annledningen byr seg... Noen her som jeg skal "hilse" fra?:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja kan godt hilse fra meg;) Pass på å få med IC som eg kjøpte som betaling for bryet. den kan du få og evt selge videre. Den er betalt og alt skal være i orden;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lasse: skal gjøre det når jeg tar turen bortover dit, svigers har hytte ikke så langt unna Lofoten. Så neste gang vi skal dit blir jeg å ta meg en tur bortover til fyren

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.