Bulka bilen+Erfaringer fra Møller på Sem??

Anbefalte innlegg

Samboeren bulka bilen om fredag, (se bilder) fikk takst i dag på 35tusen. Noen som har erfaring med Møller skadesenter på Sem??

De må bytte fanger, begge radiatorene og intercoolern + div ledninger og slanger, syns nå det var dyrt men man har da fullkasko. Tenkte mer på erfaringer ang de som lakkerer der noen innspill?

DSC00216.JPG

DSC00217.JPG

DSC00218.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var heldig som slapp unna uten å bytte panser!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde bilen min der for 2 mnd siden. De har da gjort en grei jobb, men fangeren sitter ikke som den skal og blinklyset sitter ikke helt i riktig posisjon!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var heldig som slapp unna uten å bytte panser!

 

Får lakka panseret for det blei en bulk i det og... Kjekt med tanke på at det var fult av steinsprut...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde bilen min der for 2 mnd siden. De har da gjort en grei jobb, men fangeren sitter ikke som den skal og blinklyset sitter ikke helt i riktig posisjon!

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror de skal være en av de bedre lakkeringsverkstedene her i byen.! Men er man litt petimeter, skal det ikke mye til heller for å bli skuffet heller : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjempeerfaring med Møller Bilskade på Sem. Hyggelige folk og knallbra service, slik jeg har opplevd det. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Jepp, jeg skal stikke en tur og klage. Liker ikke å klage, men minstet fangeren her om dagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilskadesenteret på Sem hadde den første A6'en min i nesten 3 mndr, jigget, rettet og lakkerte den, byttet dør og skjerm, pluss de samme delene som du skal bytte på A4'en. Lakkjobben var perfekt (riktignok ragusa grønn metallic, lettere farge enn sølv..) og de var utrolig flinke til å følge opp med telefoner/svare på spm når jeg ringte hele veien i prosessen.

Eneste å utsette var at de ikke oppdaget at dieselpumpa hadde tannet over i kræsjen, så måtte inn igjen et par turer ekstra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt tlf kontakt med dem hele tia, de har oppdatert meg om åssen det går med jobben og fikk tlf i dag om at den mest sannsynlig blei ferdig mandag eller tirsdag førstkommende. Sa at jeg bare hadde 10 dagers leiebil fra forsikringsselskapet så de sa at de skulle gjøre alt for å bli ferdig før onsdag, er de ferdig mandag så har de vært jævli flinke. De bare venta på AC radiatoren som de hadde bestillt. Kjempefornøyd meg kundeoppfølginga og håper lakkresultatet blir like bra, ække lett å lakke sølvmetallic... Ser ut som om jeg rekker å komme på Peppes den 5, bare jeg får slengt på sure 16" vintersko på den også... Ser fram til å få på skiltplater for å "live" opp de ÜBERJÅTE nye "euplastikkskiltene"...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henta bilen kl 15 i dag, må si det har gått fort gitt. Lakkjobben ser bra ut, må få sett den i sikkelig dagslys og når det ikke regner så JÆVLI! Skal legge ut bilder her om åssen det blei så fort regner løyer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått tatt noen dårlige mobilbilder av bilen, er sikkelig fornøyd.: cool :: cool :: cool : Ser ikke noen fargeforskjell eller noe og delene er bra tilpassa. :)

DSC00224.JPG

DSC00225.JPG

DSC00227.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser faktisk ut som om panseret er litt lysere i fargen men det er bare på bildene,er ikke sånn egentlig...

DSC00228.JPG

DSC00226.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra dem gjorde bra jobb da:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser jo virkelig bra ut dette!!

 

De har (heldigvis) har beholdt de gamle skiltene ser jeg. Vanskelig å få disse helt hundre igjen etter en slik skade, og de nye skiltene er jo søppel. Var dette noe de gjor uoppfordret?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DE har desverre bestillt nye skilter, de må jeg hente til torsdag eller fredag i Larvik. Men jeg skal ha UTEN "eu" merket på...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.