Anbefalte innlegg

Hei er nesten sikker på at det blir Compomotive felger til min Audi 100 1988 mod nå. Lurer på hva for innpress de bør ha. 35 eller 45. Felgene jeg har sett ut er 8x18 (MO1881) Noen tips?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel 35 som passer best på disse bilene... Har vel ca et 33 originalt??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener det er på A100 sport utgaven og 200 20V 7,5x15 med 35 i innpress orginalt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi 100 91-94 5/112 et45 57,1

Audi 100/200 Quattro, Turbo 5/112 et45 57,1

Audi 200 Quattro 20v 89-91 5/112 et35 57,1

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker da er det 35 som gjelder tenker jeg. På min 100 sport er det samme framskjermer som på 200 20V (nesten) og så bruker jeg fjørbein fra s6 og coiloversett fra 200 20V(KW). Så da er nok 35 det jeg bør gå for (ellers så er det bremser fra s6 plus og stabstag fra Audi V8 sport, forsterkede ærearmer)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtes ut som en flott bil, håper du dukker opp på lokallagstreff med denne :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal gjøre det når den blir ferdig.....................skal inn en 20VT også i løpet av vinteren

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oioioi....Sånt liker vi å høre!! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Først så skal den godkjennes med 20VT orginal...........har kjøpt inn 2.5 Tdi blokk og veiv......så neste steg etter godkjenning er 2.6l prosjekt .......men det er litt frem i tid da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må isåfall lage en prosjekttråd når den tid kommer, sånt er gøy å følge med på! : rock :

2,6l blir helt rått... Skal du handle av KRB da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke helt hvem som skal bygge den enda.........KRB er alternativ, men har fått div priser fra forskjellige motorbyggere

 

Her er tråden, bare gått altfor sent med prosjektet, har samlet mye deler, og venter bare på coiloversett og litt fritid :-)

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=65711

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde 8.5x19 med ET 30 på 200'n. Det var akkuat passe uti hjulbuen... Kunne ha senka endel mer..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.