Anbefalte innlegg

Sitter å vurderer om jeg skal få Interiøret i golfen min trekt om, å jeg lurte på om noen her viste om noen i Tromsø eller i nærheten av Tromsø som gjør dette, og om noen vet hvor mye dette koster osv.

 

Tenkte på semsket skinn å vanlig skinn i kantene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, hva tenker du på da? stoler, dash, tak osv? alt? eller bare dørtrekk med stoler?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dørtrekk med stoler for det meste ja! :)

 

- Joakim på sindre's PC :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror du må regne med 20 tusen, omlag der... Jørgen skulle få trekt om to stoler til no Porsche stoler, det ville kommet på 12 tusen... Det var for to stoler. Så må nok belage deg på en god del mer for hele interiøret. Billigere og kjøpe interiør brukt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

møbeltapetiserer.

Snakket med en i Harstad, han skulle ha rundt 3 lapper pr stol for nytt skinn i min S4.' Dette var jo da Recaro anno 1993, så det var mye stopping.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den prisen Martin prater om her (12000,-) var for 2x porschestoler inkl. stopping OG baksete med litt ombygning. ;) Dette var hos han som holder til på Mortensnes. En tidligere mekaninker på Møller som visstnok skal være veldig flink! Husker ikke hva firmaet het.. Ellers holder det til en kar i Ramfjorden også... Naboen hjemme hos mamma og pappa (Kvaløya - Slettaelva) er skomaker/møbeltapetserer, men om han er flink på bilstoler, dørtrekk osv. vet jeg ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel billigere å få tak i brukt org. interiør med skinn..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får jo komplette inetriør i skinn, eller fra r32 til samme pris.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den prisen Martin prater om her (12000,-) var for 2x porschestoler inkl. stopping OG baksete med litt ombygning. ;) Dette var hos han som holder til på Mortensnes. En tidligere mekaninker på Møller som visstnok skal være veldig flink! Husker ikke hva firmaet het.. Ellers holder det til en kar i Ramfjorden også... Naboen hjemme hos mamma og pappa (Kvaløya - Slettaelva) er skomaker/møbeltapetserer, men om han er flink på bilstoler, dørtrekk osv. vet jeg ikke.

 

har hørt at det e en på sletta som kan det ja, tenkte mæ innom han endag å høre om kunne ta bilinteriør å ca. pris, kor på sletta hold han til ?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blåklokkeveien 60 eller 59 blir det vel.. Nedenfor skolen, i et hvitt hus på nedersiden av 2. krysset. (Ikke nr. 61 for der bor mamma og pappa ;) ) Vil også anbefale å kjøpe brukt orig. skinninteriør, evt. et fra eksempelvis R32 foran å trekke om originalstolene. Mye morro du kan finne hvis du orker lete!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil mene de har et sort/blått golf 4 GTI recaro int på bildemonteringen i byen. Sikkert det billigste alternativet;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er noen som driver med slikt på mortensnes er det vel. I en av disse båtveiene. Styrmannsveien, kapteinsveien eller hva det nå var. Kjenner meg sikkert igjen når jeg ser sjappa. I sokkelen på et hus var det vel, rett i et kryss.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enhver møbeltapetserer får dette til - er jo bare snakk om å sprette av det gamle trekket, klippe omtrent like deler (enkelte stoff/skinn har litt ulike egenskaper og må derfor kanskje klippes større eller mindre enn originalstoffet) og sy sammen selv. Låner du deg en symaskin og henter frem gamle formingskunnskaper så klarer du dette selv.

 

Men at det koster er ikke rart - det går mange timer og materialene kan fort være temmelig dyre.

 

Kommer selv fra en familie med mange møbelsnekkere og -tapetserere, så var jo naturlig at jeg sydde opp interiøret i den gamle Golfen min selv...kan jeg klare det så kan de fleste det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.