15.000kr, mye i reparasjon??

Anbefalte innlegg

Eg var så jævlig uheldig å rygge på en passat her for 2månder siden, var ikke store støtet da eg var på vei til første gir etter å ha rygget men timet det ikke godt nokk med den varebilen eg kjørte så eg bumpet ani senterseksjonen på fangeren med hengerfeste og knakk nedre senter grill og dro leppen av neders.. stykker av nedre grillen skulle ha komt i kontakt med radiatoren.. Så nå fekk eg facebook melding at han hadde ringt kompisen min som var vitne siden eg er i sjøen uten dekning, og sakt han hadde vert inne med den nå, og det var reprasjoner på 15000kr

 

Ok er ikke 15000kr mye penger for en leppe med sentergrill tingen og evt radiatoren viss det måtte byttest som eg tror?? han snakka om noe lakk skade også men det er eg usikker på da eg ikke såg skaden så veldig da det var mørkt og eg har ikke sett bilen etter dette, Men det kan ikke ha vert mye..

 

Noen som har pris liste på facelift utgaven opp til 2004 passat på de delene eg har nemt over??: ja :

 

Takker alle for svar: smil :

Frank RT

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke konkrete svar til deg, en en havner veldig fort på 15000,- for rep av en skade hos importøren, dekslene er sikkert dyre og det er arbeidstimene dems og :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det snakk om noe som involverer lakkering forundrer det meg ikke, da standardprisene på lakkjobb er totalt sinnssyke og hinsides enhver fornuft.. Er snakk om flere tusen kroner bare for å blande lakken om jeg ikke husker feil.. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen min (1990 Audi 100 TQ Sport Exklusiv) ble stjålet i sommer. Det var ikke store skadene, men taksten var på 23 000.. Siden verkstedet har 1000-1500 kr timen, så er det ikke vanskelig å forstå at takstene blir høye (=

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ble påkjørt av et eldre ektepar. og fikk en bulk i døren. De mente at den lille bulken skulle de betale selv. kunne bare gi meg en 2-3 tusen så fikset jeg det selv. Taksten ble på 16K :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjørte selv en kar i rompa for noen år tilbake og der var det så og si det samme som hadde godt. der var det skader på min bil for tett oppmot 30.000 kroner og ca 5.000 på hans (hengerfeste)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var som svarte faen!! Blir mindre vw deler på meg nå:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor tar du det ikke på forsikringa ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og i mange tilfeller så kan frontbjelke og andre frontedeler blir skadet selv om fangeren ser helt uskadet ut, lyktefester osv kan knekke. Da begynner fort kronene å rulle

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor tar du det ikke på forsikringa ?

 

Ikke min bil desverre, og eg hadde ikkje forsikering på mine biler i øyeblikket da det var mellom bytte fra golf 2en til einseren.. Og bilen eg lånte er faren til kompisen sin, og det er noe greier inne i bildet her som eg deserre ikke kan poste på eit forum:) Men ellers ville eg ha gjort det;)

 

menmen skade er skade og problemet er ikke å betale, liker å gjøre opp for meg på skikkelig vis, men det er kjipe kroner: nai : Tenker på smidd veiv og h råder til boble motoren eg har å snurrer i knolten: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjipt, men sånt blir fort dyrt. Ble påkjørt selv for litt siden. Skadene på min bil er nesten usynlige, men krever at ene delen av fangeren byttes, nye lykter, lakkering av hele fangeren + bakluke + ny eksos/retting ++ Jeg blir uten bil i 4 dager og taksten ble vel på ca. 40.000kr + leiebil dekket av forsikringen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.