Glattkjøringstreff på Voss lørdag 28. november Vi møtes i Vågsbotn kl 0900

Anbefalte innlegg

Var det ikke _ekstremt_ glatt på den bana? :D hadde selv glattkjøring der i den tid. Måtte dere holde under 60kmt eller? :P

 

Jo første del av svingen var hore glatt, siste del til kontraen var ikke fullt så glatt. Vi fikk ingen begrensing på farten, den begrenset seg selv :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo første del av svingen var hore glatt, siste del til kontraen var ikke fullt så glatt. Vi fikk ingen begrensing på farten, den begrenset seg selv :evil:

Følte meg ikke så veldig begrenset når jeg hadde 92 forbi skuret i dumpen der :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bjørn Tore får terningkast 6 om ikkje 10 for innsats... : rock :

 

Ja, frisk satsing. Var ikke noe å si på den nei. ;) Bra kjøring syns eg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg måtte selvfølgelig se hva jeg fikk forbi der også. 94 hadde jeg på "strekka":p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyggjeleg med litt glattkjøyring etter gammalt ja. Kanskje vi kan få da til på våren ein gong neste gong? - Var i området der for noen timer sidan og då viste bilen heile 4minus grader, så det hadde nok vert glatt på banen idag ja.

 

Fyr på med bileter!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyggjeleg med litt glattkjøyring etter gammalt ja. Kanskje vi kan få da til på våren ein gong neste gong? - Var i området der for noen timer sidan og då viste bilen heile 4minus grader, så det hadde nok vert glatt på banen idag ja.

 

Fyr på med bileter!

 

4 minus ja, det kjennes på kroppen ja:) er minus noen steder i Bergen idag også:)

Jo, neste gang blir når det er litt varmere i været:)

 

(PS Morten, jeg har sendt deg en PM)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp:D

Har rotet meg ferdig med noen bilder til, kommer til å dryppe inn her litt etter litt.

Ble en hel del bilder:p

 

red038-2.jpg

 

red052-1.jpg

 

red066-1.jpg

 

red080-1.jpg

 

red111-1.jpg

 

red117-2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Najs! bare til å fyre på med mer bilder.

Jeg fikk btw ikke filmet mer enn det jeg har lagt ut. Trodde ikke det ville bli brukbart, ettersom jeg filmet med mobilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.