Follo lokallagstreff-sted avstemming

Hvor skal vi ha treffene våres?  

10 stemmer

  1. 1. Hvor skal vi ha treffene våres?

    • McDonald's i Vestby
      8
    • Burger King på Vinterbro
      0
    • Balkan i Drøbak
      0
    • Balkan i Ski
      0
    • McDonald's i Ski
      2


Anbefalte innlegg

Hei, legger ut en avstemming på hvor vi skal ha møtene våre fremover!!

(Syns det er viktig at vi legger vekt på gode parkeringsfasiliteter foran mat!? :P)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå MÅ dere huske og stemme folkens! Det er bare noen få timer igjen!! : vinke :

 

Er ulidelig spennende dette her!!! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser det bare er jeg som har stemt McDoof i Ski, og til opplysning er det meget bra parkeringsmuligheter der: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser det bare er jeg som har stemt McDoof i Ski, og til opplysning er det meget bra parkeringsmuligheter der: smil :

 

 

Host parkeringsbot hark:shf:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser det bare er jeg som har stemt McDoof i Ski, og til opplysning er det meget bra parkeringsmuligheter der: smil :

 

Jasså, så det var deg! : dum :

 

Er vel ikke bra parkeringsmulighete hvis man må betale !!!!! : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser det bare er jeg som har stemt McDoof i Ski, og til opplysning er det meget bra parkeringsmuligheter der: smil :

 

Nå er vi to;).

 

Er det ikke endret slik at man kan parkere gratis etter kl. 18 på hverdager (eller var det 20?). I så fall vil jeg anse parkeringsmulighetene som finfine:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er vi to;).

 

Er det ikke endret slik at man kan parkere gratis etter kl. 18 på hverdager (eller var det 20?). I så fall vil jeg anse parkeringsmulighetene som finfine:).

 

Hehe, misforstå meg rett, jeg er sjeleglad ingen har stemt på Balkan i Drøbak jeg!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom parkeringsmuligheter skal være viktig kan i alle fall ikke Drøbak være spesielt aktuelt. I så fall må det være i sommerhalvåret, og da kan vi like gjerne ad-hoc-grille i idyller som Hulvik, Emmerstadbukta, Torkilstranda eller Håøya, om vi går til innkjøp av lokallagsbåt først:D.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom parkeringsmuligheter skal være viktig kan i alle fall ikke Drøbak være spesielt aktuelt. I så fall må det være i sommerhalvåret, og da kan vi like gjerne ad-hoc-grille i idyller som Hulvik, Emmerstadbukta, Torkilstranda eller Håøya, om vi går til innkjøp av lokallagsbåt først:D.

 

Ja, hvorfor ikke... :P

 

Wa_Jolle.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jasså, så det var deg! : dum :

 

Er vel ikke bra parkeringsmulighete hvis man må betale !!!!! : rolleyes

 

Host parkeringsbot hark:shf:

 

Nå er vi to;).

 

Er det ikke endret slik at man kan parkere gratis etter kl. 18 på hverdager (eller var det 20?). I så fall vil jeg anse parkeringsmulighetene som finfine:).

 

Stemmer at det er gratis etter kl 20.00 ja + at det går an å parkere under tak hvis nødvendig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom parkeringsmuligheter skal være viktig kan i alle fall ikke Drøbak være spesielt aktuelt. I så fall må det være i sommerhalvåret, og da kan vi like gjerne ad-hoc-grille i idyller som Hulvik, Emmerstadbukta, Torkilstranda eller Håøya, om vi går til innkjøp av lokallagsbåt først:D.

 

Jeg satt opp Balkan som et alternativ fordi det var møtested i sommer! Litt usikker, men det har vel vært mindre folk på møtene etter vi byttet til Balkan fra Burger King i våres!!?? : klø :

 

Lokallagsbåt?? Da må jeg prøve og få litt fart på klistremerke/skiltplate salget gitt!!!!! : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.