#1 Skrevet November 5, 2009 (endret) Hei! Jeg ber med dette alle medlemmer om å notere seg datoen: 26 NOVEMBER 2009 KL 17.00 --> LOKASJON HAMAR Vi samles denne dagen på ProffPartner midtstranda. http://maps.google.no/maps?f=q&source=s_q&hl=no&geocode=&q=ProffPartner+hamar&sll=61.143235,9.09668&sspn=10.553257,39.506836&ie=UTF8&hq=ProffPartner&hnear=Hamar&ll=60.803404,11.110783&spn=0.041534,0.154324&z=13&iwloc=A Opplegget starter ca kl 17.00. Her stiller Proff Partner med lokaler også kommer det folk fra Maguires som skal gå igjennom polering, maskinbruk og valg av produkter. ProffPartner har gitt oss en pris på 3495kr inkl mva for Makita poleringsmaskin ved bestilling av 5stk Det blir å satt opp PS3 på storskjerm med rallystol og masse bilspill. Vi holder enkel servering i form av pizza og brus Pizza levrandør blir Dolly Dimple Håper flest mulig kan komme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 5, 2009 på en torsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 5, 2009 Hmm, spennende! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 6, 2009 Nu er jeg spent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 6, 2009 på en torsdag Mhm, dumt det igrunn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 7, 2009 stay tuned 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 7, 2009 Nå ble jeg litt spent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 8, 2009 Åååh... Også jeg som skal på julebord den dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 8, 2009 Åååh... Også jeg som skal på julebord den dagen : klø :julebord på torsdag. er det lang helg da hell. man har da ikke det på torsdag. er spent på hva dette er . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 8, 2009 : klø :julebord på torsdag. er det lang helg da hell. man har da ikke det på torsdag. er spent på hva dette er . Fordi de fleste av folka på jobben min ikke møter opp med mindre julebordet er på en ukedag Jadda... Spent på hva dette er jeg og.. Helt sikkert noe jeg har lyst til å være med på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 12, 2009 Nå synes jeg det burde komme noe informasjon her snart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 12, 2009 Hadde lokallagsmøte i går kveld så Tor Egil sitter med info om dette, så regner med at han legger ut noe i løpet av dagen. Dette tror jeg blir bra - får håpe så mange som mulig kan være med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 12, 2009 venter i spenning på meeer info 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 12, 2009 venter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 13, 2009 venter... ...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 13, 2009 Hva må til for at vi skal få litt info snart ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 15, 2009 lalalala...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 15, 2009 Da kan dere slutte å mase 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 15, 2009 Da kan dere slutte å mase dette ser meget bra ut, og anbefaler de som har mulighet til å komme , kommer for sosialt samvær,hygge,bilprat,og mye moro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 15, 2009 åsså enda på torsdag men ska se om jeg kansje får tatt meg ei lang helg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 15, 2009 Får bare enda en gang si at jeg er litt *misunnelig* på dere som kan delta Men håper og tror det blir suksess så det kan gjentas en gang senere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 15, 2009 (endret) Hei! Dette hørtes artig ut! Bruker mirror glaze fra meguiars selv å maskin. Må ofre noen timer på jobb da men det får gå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 15, 2009 Der vettuu : ) Dette blir bra : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet November 16, 2009 tror jeg kommer (kan sikkert stille bilen min som skrekkeksempel ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet November 16, 2009 tror jeg kommer (kan sikkert stille bilen min som skrekkeksempel ) kan få jobbet med min og. men da er jeg ikke sikker på at det holder med den kvelden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...