Poleringskurs med pizza, brus og PS3 på lerret. Hamar 26.11.09

Anbefalte innlegg

Ha en flott kveld, så skal vi se om jeg får hatt et litt "mer-i-dybden" kurs for de som er mer enn middels interessert da det begynner å klø i fingra på vårparten igjen. ;)

 

: vinke :

 

:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei;)!

 

Fint dere ordner kurs,men ble dypt skuffet da jeg så produktene(forbrukerserien). Trodde dette skulle være litt seriøst å lærerikt. Føler meg på en måte lurt,dra folk helt til hamar for dette. De som er medlem i vwaudi klubben er jo litt over middels int (å ikke mannen i gata) i å ha extra blank/ripefri bil!

 

Mvh Kjetil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei;)!

 

Fint dere ordner kurs,men ble dypt skuffet da jeg så produktene(forbrukerserien). Trodde dette skulle være litt seriøst å lærerikt. Føler meg på en måte lurt,dra folk helt til hamar for dette. De som er medlem i vwaudi klubben er jo litt over middels int (å ikke mannen i gata) i å ha extra blank/ripefri bil!

 

Mvh Kjetil

 

Ikke alle er det. det er faktisk greit for noen dødelige å se at det går ann å ta vare på bilen sin uten å måtte bruke flere titusener på utstyr som en ikke kan å bruke å dertil ødelegger mer enn en shiner.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes også flere unge medlemmer i klubben som kanskje ikke har like mye peiling som alle andre. Dette er da inkludert meg. Og jeg hadde lite peiling om dette fra før. Samme gjelder nok flere andre som kanskje du også så der i går :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei;)!

 

Fint dere ordner kurs,men ble dypt skuffet da jeg så produktene(forbrukerserien). Trodde dette skulle være litt seriøst å lærerikt. Føler meg på en måte lurt,dra folk helt til hamar for dette. De som er medlem i vwaudi klubben er jo litt over middels int (å ikke mannen i gata) i å ha extra blank/ripefri bil!

 

Mvh Kjetil

 

Da får du komme igjen til våren. Da går jeg igjennom litt våtslip, rubbe med ull og foam, proffserie i både Menzerna og Scholl, samt finishing med Swissvax og diverse.

 

Men det jeg setter sammen blir ikke et gratiskurs! Så det er på det rene. Jeg skal snakke med styret om dette senere.

 

Mvh

Kenneth Nilsen

Spotless Detail.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei;)!

 

Fint dere ordner kurs,men ble dypt skuffet da jeg så produktene(forbrukerserien). Trodde dette skulle være litt seriøst å lærerikt. Føler meg på en måte lurt,dra folk helt til hamar for dette. De som er medlem i vwaudi klubben er jo litt over middels int (å ikke mannen i gata) i å ha extra blank/ripefri bil!

 

Mvh Kjetil

 

Er egentlig enig i dette, slutta 5 timer tidligere på jobb og tok fri fredagen å dro fra Oslo for og komme på et kurs om produkter jeg har/bruker og visste om : rolleyes

 

Bortsett fra at han brukte maskin og jeg gjør det for hånd :P

 

Har mer trua på et kurs med Kenneth til våren da..

 

@ Kenneth; Spotless Detail ja, hehe ;p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da får du komme igjen til våren. Da går jeg igjennom litt våtslip, rubbe med ull og foam, proffserie i både Menzerna og Scholl, samt finishing med Swissvax og diverse.

 

Men det jeg setter sammen blir ikke et gratiskurs! Så det er på det rene. Jeg skal snakke med styret om dette senere.

 

Mvh

Kenneth Nilsen

Spotless Detail.

 

 

Hey!;)

 

Yeah!! Jippi!: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er egentlig enig i dette, slutta 5 timer tidligere på jobb og tok fri fredagen å dro fra Oslo for og komme på et kurs om produkter jeg har/bruker og visste om : rolleyes

Du fikk da treffe meg?? : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor surve og klage? Jeg var ikke der,men var vel mest for sosialt samvær og litt opplæring i det grunnleggende vil jeg tro.

Fint initiativ synes jeg, dumt at jeg glemte det. Hvis ikke skulle jeg vært der.

Så klage på at det ble brukt produkter dere kjente og som var billige osv.. Slutt med det.

 

Stå på videre med slike samvær :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da får du komme igjen til våren. Da går jeg igjennom litt våtslip, rubbe med ull og foam, proffserie i både Menzerna og Scholl, samt finishing med Swissvax og diverse.

 

Men det jeg setter sammen blir ikke et gratiskurs! Så det er på det rene. Jeg skal snakke med styret om dette senere.

 

Mvh

Kenneth Nilsen

Spotless Detail.

 

Dette er noe jeg garantert kommer til å bli med på, uansett pris!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det jeg setter sammen blir ikke et gratiskurs! Så det er på det rene. Jeg skal snakke med styret om dette senere.

 

Mvh

Kenneth Nilsen

Spotless Detail.

 

du får bare si fra Kenneth så tar vi et lite møte med resten styret og blir enige om noe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.