#26 Skrevet November 16, 2009 er vel noe i den duren som gjelder min også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet November 17, 2009 Får vel se om jeg får tatt en tur over for å se på den fine utsikten dere skryter så av: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet November 20, 2009 Blir servert noen saftige biter fra Dolly Dimple for de som tar turen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet November 20, 2009 Kenneth som står for kurset? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 20, 2009 Blir servert noen saftige biter fra Dolly Dimple for de som tar turen ååå nå ble jeg sulten, jaggu godt det er lunsj nå og varm mat på vei inn døra hehe Ser frem til dette og håper vi blir en del folk og at dette kan være lærerrikt,for de fleste, Møt opp folkens!! Rally stol er forøvrig også ordnet så da kan de som ønsker kjøre med stil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 20, 2009 Piiiizza!!! merket plutselig at jeg var sulten selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet November 20, 2009 hørest bra ut må klare å komme meg dit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet November 20, 2009 tar ikke lange stunda fra dombås til hamar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet November 20, 2009 jeg deltar!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet November 20, 2009 Blir servert noen saftige biter fra Dolly Dimple for de som tar turen Je kjæm:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet November 20, 2009 kommer sikkert innom en tur:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet November 25, 2009 tar ikke lange stunda fra dombås til hamar Bare legg deg på hjul etter Giske....... Da er du på Hamar på no-time: cool : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet November 25, 2009 Jeg og en kompis planlegger å ta turen også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet November 25, 2009 Er det der rett ved siden av Norco og Scania Hamar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet November 25, 2009 (endret) Je kjem å, med følge! Hehe Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet November 25, 2009 Je kjem å, med følge! Hehe Mvh Åkken ska du kjøre med a? kosy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet November 26, 2009 Tips: Kjøp dere Makita'n til 3090,- inkl moms HER. Ha en flott kveld, så skal vi se om jeg får hatt et litt "mer-i-dybden" kurs for de som er mer enn middels interessert da det begynner å klø i fingra på vårparten igjen. Lykke til alle sammen! Kenneth Nilsen Spotless Detail. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet November 26, 2009 I dag er det Torsdag folkens og ikke lenge til en liten samling i kveld med mat , poleringstips ,bil (spill) kjøring og sosialt hygge. Vel møtt alle sammen edit: jeg tar med noen skiltplater og merker til de som måtte ha behov for å kjøpe noe slikt (mulig Tor Egil også tar med seg noen t - skjorter også) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet November 26, 2009 Blir vel så jeg tar turen jeg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet November 26, 2009 Takk for en hyggelig aften 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet November 26, 2009 : bh : var klar til og dra av gårde i dag ved 16.30tiden trode jeg. men fikk se at det hadde blit noe tull på bade vi pusser opp. har klart og la være og vaske fuge masse: bråk : så måtte begynne og vaske fugemaske som hadde stått siden kl 9 i dag. det var ikke lett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet November 26, 2009 bra kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet November 26, 2009 Takk for kvelden og gratis middag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet November 26, 2009 Takk for en fin kveld ja. Fikk ikke sett på de fine utsikten da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet November 26, 2009 Fryktelig leit akkurat det der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...