#51 Skrevet November 26, 2009 Hehe ja ikke sant;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet November 26, 2009 Ha en flott kveld, så skal vi se om jeg får hatt et litt "mer-i-dybden" kurs for de som er mer enn middels interessert da det begynner å klø i fingra på vårparten igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet November 27, 2009 takk for en hyggelig kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet November 27, 2009 Hei;)! Fint dere ordner kurs,men ble dypt skuffet da jeg så produktene(forbrukerserien). Trodde dette skulle være litt seriøst å lærerikt. Føler meg på en måte lurt,dra folk helt til hamar for dette. De som er medlem i vwaudi klubben er jo litt over middels int (å ikke mannen i gata) i å ha extra blank/ripefri bil! Mvh Kjetil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet November 27, 2009 Hei;)! Fint dere ordner kurs,men ble dypt skuffet da jeg så produktene(forbrukerserien). Trodde dette skulle være litt seriøst å lærerikt. Føler meg på en måte lurt,dra folk helt til hamar for dette. De som er medlem i vwaudi klubben er jo litt over middels int (å ikke mannen i gata) i å ha extra blank/ripefri bil! Mvh Kjetil Ikke alle er det. det er faktisk greit for noen dødelige å se at det går ann å ta vare på bilen sin uten å måtte bruke flere titusener på utstyr som en ikke kan å bruke å dertil ødelegger mer enn en shiner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet November 27, 2009 Det finnes også flere unge medlemmer i klubben som kanskje ikke har like mye peiling som alle andre. Dette er da inkludert meg. Og jeg hadde lite peiling om dette fra før. Samme gjelder nok flere andre som kanskje du også så der i går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet November 27, 2009 Hei;)! Fint dere ordner kurs,men ble dypt skuffet da jeg så produktene(forbrukerserien). Trodde dette skulle være litt seriøst å lærerikt. Føler meg på en måte lurt,dra folk helt til hamar for dette. De som er medlem i vwaudi klubben er jo litt over middels int (å ikke mannen i gata) i å ha extra blank/ripefri bil! Mvh Kjetil Da får du komme igjen til våren. Da går jeg igjennom litt våtslip, rubbe med ull og foam, proffserie i både Menzerna og Scholl, samt finishing med Swissvax og diverse. Men det jeg setter sammen blir ikke et gratiskurs! Så det er på det rene. Jeg skal snakke med styret om dette senere. Mvh Kenneth Nilsen Spotless Detail. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet November 28, 2009 Hei;)! Fint dere ordner kurs,men ble dypt skuffet da jeg så produktene(forbrukerserien). Trodde dette skulle være litt seriøst å lærerikt. Føler meg på en måte lurt,dra folk helt til hamar for dette. De som er medlem i vwaudi klubben er jo litt over middels int (å ikke mannen i gata) i å ha extra blank/ripefri bil! Mvh Kjetil Er egentlig enig i dette, slutta 5 timer tidligere på jobb og tok fri fredagen å dro fra Oslo for og komme på et kurs om produkter jeg har/bruker og visste om Bortsett fra at han brukte maskin og jeg gjør det for hånd Har mer trua på et kurs med Kenneth til våren da.. @ Kenneth; Spotless Detail ja, hehe ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet November 28, 2009 Da får du komme igjen til våren. Da går jeg igjennom litt våtslip, rubbe med ull og foam, proffserie i både Menzerna og Scholl, samt finishing med Swissvax og diverse. Men det jeg setter sammen blir ikke et gratiskurs! Så det er på det rene. Jeg skal snakke med styret om dette senere. Mvh Kenneth Nilsen Spotless Detail. Hey! Yeah!! Jippi! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet November 28, 2009 Er egentlig enig i dette, slutta 5 timer tidligere på jobb og tok fri fredagen å dro fra Oslo for og komme på et kurs om produkter jeg har/bruker og visste om Du fikk da treffe meg?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet November 29, 2009 Hvorfor surve og klage? Jeg var ikke der,men var vel mest for sosialt samvær og litt opplæring i det grunnleggende vil jeg tro. Fint initiativ synes jeg, dumt at jeg glemte det. Hvis ikke skulle jeg vært der. Så klage på at det ble brukt produkter dere kjente og som var billige osv.. Slutt med det. Stå på videre med slike samvær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet November 29, 2009 Da får du komme igjen til våren. Da går jeg igjennom litt våtslip, rubbe med ull og foam, proffserie i både Menzerna og Scholl, samt finishing med Swissvax og diverse. Men det jeg setter sammen blir ikke et gratiskurs! Så det er på det rene. Jeg skal snakke med styret om dette senere. Mvh Kenneth Nilsen Spotless Detail. Dette er noe jeg garantert kommer til å bli med på, uansett pris! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet November 29, 2009 Men det jeg setter sammen blir ikke et gratiskurs! Så det er på det rene. Jeg skal snakke med styret om dette senere. Mvh Kenneth Nilsen Spotless Detail. du får bare si fra Kenneth så tar vi et lite møte med resten styret og blir enige om noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...