#76 Skrevet Januar 28, 2013 Her er det snakk om tenning og ikke ladetrykk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Januar 28, 2013 Det er ikke mulig å logge ladetrykket i vagcom, bare til info. Rart det ikke går på motronic, da det går på Digifant, som ikke er så avansert Har sett litt i mine mapper( 4/5 2,2t ), og ved eksemplet jeg nevnte over skiller det fort 3-7 grader avhengig av hvor i mappet du ser på forskjellene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Januar 29, 2013 Med såpass store verdier som 3-7 grader, så burde det være lett synlig på tenningslampa. Men ligger de største forskjellene i områder man kan bevege seg inn i med kun å ruse motoren uten last Frode? 7grader er faktisk så mye at det kan ta skade, hvis det er i et område med litt belastning på motoren. All fuel rekker ikke brenne, og blir med ut ventil og kan forårsake brente ventiler/sete/topp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Januar 29, 2013 Mener det var i området 0.65-1 bar og fra 3000-3500 rpm og opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Januar 29, 2013 Da blir det nok litt vanskelig å få til å måle tenningen ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...