Senkesett til Passat 3B/A4

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Lurte på om det var noen av dere passat/a4 eiere der ute som kunne anbefale et justerbart senkesett? Har selv en Passat 3B 1.8t, og hater meg selv litt mer hver gang jeg ser den uten senk.. : bh :

 

Har selv sett en del rundt, men føler jeg ikke finner noe ordentlig bra:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på min a4 stv. så kjører jeg med FK Silverline og er storfornøyd! Dette er justerbart, rustfritt og helt ålreit komfort!

Håkon Sandberg selger dette hvis du lurte

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på min a4 stv. så kjører jeg med FK Silverline og er storfornøyd! Dette er justerbart, rustfritt og helt ålreit komfort!

Håkon Sandberg selger dette hvis du lurte

 

Takk for svar :) FK Silverline hørtes jo forsovidt veldig greit ut, men har ikke klart og finne noe hjemmeside til produsenten. Vet du om en sånnen side ekisterer?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil det føre til noe problemer med EU-kontroll hvis jeg monterer FK Silverline (X)?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har kw var 2 på min passat 3B 1,9tdi syncro. dette er jeg meget fornøyd med.koster litt da men:)

ang eu kontroll,så er vel det best og få godkjent senking i vognkortet hos BT,da får du ingen problemer på eu-kontroll. om ikke du godkjenner det hos BT så vil mest sannsynlig ikke bilen bli eu-godkjent.

Om du ikke justerer max opp da før eu-kontroll.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har kw var 2 på min passat 3B 1,9tdi syncro. dette er jeg meget fornøyd med.koster litt da men:)

ang eu kontroll,så er vel det best og få godkjent senking i vognkortet hos BT,da får du ingen problemer på eu-kontroll. om ikke du godkjenner det hos BT så vil mest sannsynlig ikke bilen bli eu-godkjent.

Om du ikke justerer max opp da før eu-kontroll.

 

Er det vanskelig og få godkjent hos BT?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei ikke noe problem det :) på Evje vel og merke :) hehe

 

du må ta forstillingskontroll og ta med papirer fra denne og TUV papirer så er det i boks. koster 500kr for nytt vognkort oxo. gjorde det nettopp på min uten problemer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har hatt 2 eu kontroller på golfen nå siden jeg satt på senke sett og ingen som har anmerket noe. Bare senket 40mm vel og merke...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei ikke noe problem det :) på Evje vel og merke :) hehe

 

du må ta forstillingskontroll og ta med papirer fra denne og TUV papirer så er det i boks. koster 500kr for nytt vognkort oxo. gjorde det nettopp på min uten problemer.

 

Wow! Hadde trodd det var mye vanskeligere og få gjort i strenge Norge.. Jaja, for vel bare glede oss over det så lenge det varer:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.