Bildetråd Akershus/Follo lokallag

Anbefalte innlegg

Hei på dere.

 

Som vi har diskutert tidligere tror jeg det er en del av oss som sitter på morsomme bilder fra "gamle dager" med lokallaget.

Hadde desverre et lite disk havari hvor jeg mistet en del bilder. Noe er det likevel igjen etter 10år med vag treff: smil :

Det er like greit å legge dette i en egen tråd så blir ikke treffdatoer og andre viktige ting borte i trefftråden vår.

Jeg starter like greit med litt av det jeg fant!

Legger lista høyt å starter med burning på lokallagtreff i 2003 den gang holdt vi til på parkeringsplassen på ski storsenter! Her er Corrado'n i go jaget

untitled2.JPG

100-0061_img (2).jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tilbake i ski med garasjebesøk

HPIM1071.JPG

HPIM1082.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her tauer jeg John-Arne med Corradoen. tider det...: rock :

skarp.jpg

IMG_0794.JPG

HPIM2625.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

H-Con's 80 fra hovedtreffet 2005

HPIM3845.JPG

HPIM3864.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hopper litt tilbake i tid igjen, nok et hovedtreff (2004) og mer strøkne bidrag fra Håkon

hovedtreff04.JPG

HPIM1913.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andreas! Er dette deg og Rudi?

HPIM1979.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treff i garasjen min. Dette er ikke så lenge siden

IMG_7572.JPG

IMG_7573.JPG

IMG_7576.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Warning offtopic: John-Arne! Husker du dette? Vi prøvde å bære bil blad samlingen din på 49868kg. i en plastpose! hehe : haha :

HPIM3097.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe good times! Sikkert fler som har bilder! Hiv ut : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herlig!

 

Husker det treffet du har bilde av nest øverst der, samtlige fikk P-bot : bråk :

 

For ikke snakke om bladbæringa som gikk til h***te :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den lysegrønne dobbeltkabiner-transporteren på biltralle var det jeg som hentet, trekkbilen er en S4 4.2 og det må ha vært sommeren 2003.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer det Eivind. Den lå i mappen med bilder fra 2003!

John-Arne: Ja vi fikk alle 200,- i bot tror jeg fordi de plutselig hadde bestemt seg for å ta betalt for parkeringen. Det var vel noe av grunnen til at vi gikk vekk fra treff i ski?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vaerste-Caddy i fin flyt...

 

caddysladd.jpg

 

Smsmsmsmsmsmsmsmsms...

 

stereomont2.sized.jpg

 

Ole-C...

 

Bilde_039.sized.jpg

 

No comment...

 

john_arne.jpg

 

John-Arne knipser bilder av rådyr på tur ut mot Kjernes...

 

Bilde_066.sized.jpg

 

Nesby-golfen mot de evige golfmarker...

 

616e5270167ebc2a21eaa05d96e583bd.jpg

 

Når man legger igjen et kamera på Vaerste...

 

Bilde_021.sized.jpg

 

Joachim får hjelp...

 

Bilde_093.sized.jpg

 

Endre...

 

Bilde_195.sized.jpg

 

David's først einser...

 

Bilde_278.sized.jpg

 

Jeg HAR så mye bilder... (to be continued)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

moro :) Dette minner meg jo bare om at ett eller annet sted i verden ligger den en del filmer fra både sommer og vinter aktiviteter.. som f.eks autoslalomen på tusenfryd og litt turer til drømtorp på vinterføre osv.. :D noe er vel konvertert, men autoslalomen osv vet jeg ikke om noen gang har fått gleden av å være digitalisert..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For ikke å snakke om turen til Kodac.. med 9 (?) i en Volvo 360 (?) og Wiik sin oppvisning som hadde gjort selv Stian Hafsengen flau for sine piruetter :D Det også er vel på film en plass.. OHM??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andreas! Er dette deg og Rudi?

 

Det er oss, ja. Her skulle jeg yte litt gjengjeld for all hjelpa Rudi ga meg med 16V-ombygginga/kablinga, så han skulle få kjøre et pass. Dessverre røyk høyre indre drivledd allerede på vei inn i langsvingen da vi kjørte ut av depotet - for 7. og siste gang den sesongen: eek :. Heldigvis hadde Håkon brødbil med henger:glad:.

 

For øvrig er korrekt navn på den brokatrote Einseren i avataren min og som Håkon har posta bilde av etter at den har gjort nytta si Nesby-Golfen. Det hadde vært betydelig enklere å henta den om man bare hadde måttet kjøre til Nesbru. I stedet gjorde Arild og jeg det mer komplisert i form av at vi dro to ganger til Nesbyen før den ble med meg hjem. Den hadde veldig bra panser uten profil: smil : !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er oss, ja. Her skulle jeg yte litt gjengjeld for all hjelpa Rudi ga meg med 16V-ombygginga/kablinga, så han skulle få kjøre et pass. Dessverre røyk høyre indre drivledd allerede på vei inn i langsvingen da vi kjørte ut av depotet - for 7. og siste gang den sesongen: eek :. Heldigvis hadde Håkon brødbil med henger:glad:.

 

For øvrig er korrekt navn på den brokatrote Einseren i avataren min og som Håkon har posta bilde av etter at den har gjort nytta si Nesby-Golfen. Det hadde vært betydelig enklere å henta den om man bare hadde måttet kjøre til Nesbru. I stedet gjorde Arild og jeg det mer komplisert i form av at vi dro to ganger til Nesbyen før den ble med meg hjem. Den hadde veldig bra panser uten profil: smil : !

 

Har rettet det nå... Var vel samme året vi tura over til Bergen med Transit og retur med Duottro på nyttårsaften?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når man legger igjen et kamera på Vaerste...

 

Det dukker opp mye rart når man legger igjen kamera på Vaerste ja...

 

HPIM2594web.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det dukker opp mye rart når man legger igjen kamera på Vaerste ja...

 

I heite, hva er dette for en psyko?

Er det virkelig hull i gjerde på Gaustad?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I heite, hva er dette for en psyko?

Er det virkelig hull i gjerde på Gaustad?

 

Japp, alle prøvde å rømme samtidig i en Golf -C (altså med veldig lite utstyr)

 

13363_175014320689_541765689_2745888_482

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.