#1 Skrevet November 10, 2009 (endret) Hei på dere. Som vi har diskutert tidligere tror jeg det er en del av oss som sitter på morsomme bilder fra "gamle dager" med lokallaget. Hadde desverre et lite disk havari hvor jeg mistet en del bilder. Noe er det likevel igjen etter 10år med vag treff: smil : Det er like greit å legge dette i en egen tråd så blir ikke treffdatoer og andre viktige ting borte i trefftråden vår. Jeg starter like greit med litt av det jeg fant! Legger lista høyt å starter med burning på lokallagtreff i 2003 den gang holdt vi til på parkeringsplassen på ski storsenter! Her er Corrado'n i go jaget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 10, 2009 mere fra Ski 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 10, 2009 Micky Deeeee i Vestby 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 10, 2009 Tilbake i ski med garasjebesøk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 10, 2009 Her tauer jeg John-Arne med Corradoen. tider det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 10, 2009 H-Con's 80 fra hovedtreffet 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 10, 2009 Hopper litt tilbake i tid igjen, nok et hovedtreff (2004) og mer strøkne bidrag fra Håkon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 10, 2009 Andreas! Er dette deg og Rudi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 10, 2009 Flere kjenninger: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 10, 2009 Treff i garasjen min. Dette er ikke så lenge siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 10, 2009 Warning offtopic: John-Arne! Husker du dette? Vi prøvde å bære bil blad samlingen din på 49868kg. i en plastpose! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 10, 2009 hehe good times! Sikkert fler som har bilder! Hiv ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 10, 2009 Herlig! Husker det treffet du har bilde av nest øverst der, samtlige fikk P-bot For ikke snakke om bladbæringa som gikk til h***te 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 10, 2009 Den lysegrønne dobbeltkabiner-transporteren på biltralle var det jeg som hentet, trekkbilen er en S4 4.2 og det må ha vært sommeren 2003.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 10, 2009 Det stemmer det Eivind. Den lå i mappen med bilder fra 2003! John-Arne: Ja vi fikk alle 200,- i bot tror jeg fordi de plutselig hadde bestemt seg for å ta betalt for parkeringen. Det var vel noe av grunnen til at vi gikk vekk fra treff i ski? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 10, 2009 (endret) Vaerste-Caddy i fin flyt... Smsmsmsmsmsmsmsmsms... Ole-C... No comment... John-Arne knipser bilder av rådyr på tur ut mot Kjernes... Nesby-golfen mot de evige golfmarker... Når man legger igjen et kamera på Vaerste... Joachim får hjelp... Endre... David's først einser... Jeg HAR så mye bilder... (to be continued) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 10, 2009 moro Dette minner meg jo bare om at ett eller annet sted i verden ligger den en del filmer fra både sommer og vinter aktiviteter.. som f.eks autoslalomen på tusenfryd og litt turer til drømtorp på vinterføre osv.. noe er vel konvertert, men autoslalomen osv vet jeg ikke om noen gang har fått gleden av å være digitalisert.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 10, 2009 For ikke å snakke om turen til Kodac.. med 9 (?) i en Volvo 360 (?) og Wiik sin oppvisning som hadde gjort selv Stian Hafsengen flau for sine piruetter Det også er vel på film en plass.. OHM?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 10, 2009 (endret) Andreas! Er dette deg og Rudi? Det er oss, ja. Her skulle jeg yte litt gjengjeld for all hjelpa Rudi ga meg med 16V-ombygginga/kablinga, så han skulle få kjøre et pass. Dessverre røyk høyre indre drivledd allerede på vei inn i langsvingen da vi kjørte ut av depotet - for 7. og siste gang den sesongen: eek :. Heldigvis hadde Håkon brødbil med henger:glad:. For øvrig er korrekt navn på den brokatrote Einseren i avataren min og som Håkon har posta bilde av etter at den har gjort nytta si Nesby-Golfen. Det hadde vært betydelig enklere å henta den om man bare hadde måttet kjøre til Nesbru. I stedet gjorde Arild og jeg det mer komplisert i form av at vi dro to ganger til Nesbyen før den ble med meg hjem. Den hadde veldig bra panser uten profil: smil : ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 10, 2009 Det er oss, ja. Her skulle jeg yte litt gjengjeld for all hjelpa Rudi ga meg med 16V-ombygginga/kablinga, så han skulle få kjøre et pass. Dessverre røyk høyre indre drivledd allerede på vei inn i langsvingen da vi kjørte ut av depotet - for 7. og siste gang den sesongen: eek :. Heldigvis hadde Håkon brødbil med henger:glad:. For øvrig er korrekt navn på den brokatrote Einseren i avataren min og som Håkon har posta bilde av etter at den har gjort nytta si Nesby-Golfen. Det hadde vært betydelig enklere å henta den om man bare hadde måttet kjøre til Nesbru. I stedet gjorde Arild og jeg det mer komplisert i form av at vi dro to ganger til Nesbyen før den ble med meg hjem. Den hadde veldig bra panser uten profil: smil : ! Har rettet det nå... Var vel samme året vi tura over til Bergen med Transit og retur med Duottro på nyttårsaften? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 11, 2009 Når man legger igjen et kamera på Vaerste... Det dukker opp mye rart når man legger igjen kamera på Vaerste ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 11, 2009 Det dukker opp mye rart når man legger igjen kamera på Vaerste ja... I heite, hva er dette for en psyko? Er det virkelig hull i gjerde på Gaustad? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 11, 2009 I heite, hva er dette for en psyko?Er det virkelig hull i gjerde på Gaustad? Japp, alle prøvde å rømme samtidig i en Golf -C (altså med veldig lite utstyr) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet November 12, 2009 gay times fra 2003 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...