#1 Skrevet Januar 14, 2005 Er det noen som vet hvem som selger forskjellige bling,bling felger her til lands??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 14, 2005 http://www.jonsdekkogfelg.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 14, 2005 http://www.jonsdekkogfelg.no Fant ikke noen katalog over slike felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 14, 2005 http://www.wheelie.no har vel også noe.. hvis du skal ha noe spesielt så lønner det seg kanskje å sende mail til de respektive frimaene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 14, 2005 Fant ikke noen katalog over slike felger anbefaller deg å sende en mail eller ta en telefon til han. jon er jo MR.bling bling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 14, 2005 anbefaller deg å sende en mail eller ta en telefon til han. jon er jo MR.bling bling Etter mi meining FINNES IKKE se felga der pene... Dritstygge spør du meg men...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 14, 2005 fyyyyyyyy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 14, 2005 fyyyyyyyy Hehe, er dønn seriøs jeg... Er helt forferdelige spør du meg... Er ett eller anna som sier tvert NEI hos meg, når felgen ser sånn ut.. Det SKAL være mer luft mellom eikene enn det der, men i detta tilfellet er det jo "ikke" eiker da..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 14, 2005 Hold dere til temaet, dette er ikke en tråd om hvorvidt de felgene er pene eller ikke! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 14, 2005 Hold dere til temaet, dette er ikke en tråd om hvorvidt de felgene er pene eller ikke! Kanskje en idè å flytte tråden til dekk/felg "forumet"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 14, 2005 http://www.daekimporten.dk har også mye chrome felger og de trekker ifra dansk moms og tar ca 700,- i frakt for en "felgpakke" til norge.mulig litt mere for 20" felger men det kan jo hende det kan lønne seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 14, 2005 Kanskje en idè å flytte tråden til dekk/felg "forumet"? God ide! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 15, 2005 Vil anbefale alle som skal kjøpe felger med litt "bling bling", kjøp noen blader av merket: Truckin De har jo kommet litt lenger "over there"..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 16, 2005 Ta en titt her: http://www.nicheroadwheels.com Vet ikke om noen som tar de til Norge men de er drit kule. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 16, 2005 Sjekk ut DUB bladet på Narvesen, der er det "Wheels Guide" med alle merker Eksempel Niche Giovanna Blingz TIS Dayton Wire Wheels Diablo D’Vinci Omega Lexani finnes utrolig mange merker i statene for tiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 16, 2005 Etter mi meining FINNES IKKE se felga der pene... Dritstygge spør du meg men...... Bilen skaper i hvertfall oppmerksomhet og jeg tror det er meninga. Han har jo webadressa på siden av bilen sin og makan til reklameplakat skal du lete lenge etter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 16, 2005 Bilen skaper i hvertfall oppmerksomhet og jeg tror det er meninga. Han har jo webadressa på siden av bilen sin og makan til reklameplakat skal du lete lenge etter Hvis alle skulle kjøre med de samme felgene hele tida hadde det vel blitt en smule kjedelig her på jord!!!!!!!!!!!!!??? Respekterer fullt ut de som mener felgene mine er stygge, men som Magne sier: finnes ikke bedre reklame her på jord!!!!!!!!!!!!!!!! Og det stemmer!!!!! Vet ikke hvor mange felgsett jeg har solgt fordi jeg torde å være litt annerledes i felgvalget mitt! Fikk mye kjeft forrige gang jeg tok inn felger fra USA til Polo G40' en min også! Men jeg ser ikke bortifra at nettopp de skaffet meg endel premier på treff!? Så folkens: Prøv å tenke litt annerledes enn alle andre, ta noen sjanser når dere kjøper felger og dere vil oppdage at det er mye morsommere å komme på treff og slippe at 20 biler til har like felger!(eksempelvis ASA Lanze kopier) En nydelig felg men synd såå mange har den på like biler spør du meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 16, 2005 Hvis alle skulle kjøre med de samme felgene hele tida hadde det vel blitt en smule kjedelig her på jord!!!!!!!!!!!!!??? Respekterer fullt ut de som mener felgene mine er stygge, men som Magne sier: finnes ikke bedre reklame her på jord!!!!!!!!!!!!!!!! Og det stemmer!!!!! Vet ikke hvor mange felgsett jeg har solgt fordi jeg torde å være litt annerledes i felgvalget mitt!Fikk mye kjeft forrige gang jeg tok inn felger fra USA til Polo G40' en min også! Men jeg ser ikke bortifra at nettopp de skaffet meg endel premier på treff!? Så folkens: Prøv å tenke litt annerledes enn alle andre, ta noen sjanser når dere kjøper felger og dere vil oppdage at det er mye morsommere å komme på treff og slippe at 20 biler til har like felger!(eksempelvis ASA Lanze kopier) En nydelig felg men synd såå mange har den på like biler spør du meg! Tøffe og spes felger synest jeg, Har du katalog over spes felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 16, 2005 Hvis alle skulle kjøre med de samme felgene hele tida hadde det vel blitt en smule kjedelig her på jord!!!!!!!!!!!!!??? Respekterer fullt ut de som mener felgene mine er stygge, men som Magne sier: finnes ikke bedre reklame her på jord!!!!!!!!!!!!!!!! Og det stemmer!!!!! Vet ikke hvor mange felgsett jeg har solgt fordi jeg torde å være litt annerledes i felgvalget mitt!Fikk mye kjeft forrige gang jeg tok inn felger fra USA til Polo G40' en min også! Men jeg ser ikke bortifra at nettopp de skaffet meg endel premier på treff!? Så folkens: Prøv å tenke litt annerledes enn alle andre, ta noen sjanser når dere kjøper felger og dere vil oppdage at det er mye morsommere å komme på treff og slippe at 20 biler til har like felger!(eksempelvis ASA Lanze kopier) En nydelig felg men synd såå mange har den på like biler spør du meg! Sier meg så heeeelt ening med Jon her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 16, 2005 Hvis alle skulle kjøre med de samme felgene hele tida hadde det vel blitt en smule kjedelig her på jord!!!!!!!!!!!!!??? Respekterer fullt ut de som mener felgene mine er stygge, men som Magne sier: finnes ikke bedre reklame her på jord!!!!!!!!!!!!!!!! Og det stemmer!!!!! Vet ikke hvor mange felgsett jeg har solgt fordi jeg torde å være litt annerledes i felgvalget mitt!Fikk mye kjeft forrige gang jeg tok inn felger fra USA til Polo G40' en min også! Men jeg ser ikke bortifra at nettopp de skaffet meg endel premier på treff!? Så folkens: Prøv å tenke litt annerledes enn alle andre, ta noen sjanser når dere kjøper felger og dere vil oppdage at det er mye morsommere å komme på treff og slippe at 20 biler til har like felger!(eksempelvis ASA Lanze kopier) En nydelig felg men synd såå mange har den på like biler spør du meg! Må si meg ganske enig her... ikke det at felgene er helt min smak men synes det er tøft at noen tør skille seg ut. Er altfor mange som har feite biler for å så "toppe" det hele med en "felgpakke" fra ett eller annet firma som "alle" andre har.... da blir bilen fort bare en i mengden.... og husk folkens... felger er halve bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 16, 2005 Sjekk ut DUB bladet på Narvesen, der er det "Wheels Guide" med alle merkerEksempel Niche Giovanna Blingz TIS Dayton Wire Wheels Diablo D’Vinci Omega Lexani finnes utrolig mange merker i statene for tiden Mye å velge i ja, men dessverre er det ikke alltid like lett å finne ut om akkurat den felgen du liker designet på finnes i riktig boltsirkel og hva som er eksakt bredde og offset. Men mulig noen internettsider er gode nok til å gi all info...ellers så kan man sende en mail for å få vite mer. Eller så kan man bestille hjul gjennom noen som kan det, f.eks Jons dekk og felg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Januar 16, 2005 Største problemet med å skaffe skikkelig "pimp felger" til Country er vell kanskje det å finne noen med 4x100? Er redd utvalget begrenser seg noe med den boltsirkelen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Januar 23, 2005 Kansje noen fete 9*17 hadde gjort seg er jo sykt med plass , slipper å valse der ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Januar 23, 2005 Grei side for å snuse på hva som fins: http://www.wheelwarehouse.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Januar 24, 2005 Kanskje de her kunne blitt bra? 3 delte Artec ML i 9,5x17 med 225/35 dekk til 10.000 kroner, annonse her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...