Bling, bling (hvem selger bling-felger)

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvem som selger forskjellige bling,bling felger her til lands???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.wheelie.no har vel også noe.. hvis du skal ha noe spesielt så lønner det seg kanskje å sende mail til de respektive frimaene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant ikke noen katalog over slike felger :confused:

anbefaller deg å sende en mail eller ta en telefon til han. jon er jo MR.bling bling :D

jon.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

anbefaller deg å sende en mail eller ta en telefon til han. jon er jo MR.bling bling :D

 

Etter mi meining FINNES IKKE se felga der pene... Dritstygge spør du meg men......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fyyyyyyyy :fy:: bråk ::D

 

Hehe, er dønn seriøs jeg... Er helt forferdelige spør du meg... Er ett eller anna som sier tvert NEI hos meg, når felgen ser sånn ut.. Det SKAL være mer luft mellom eikene enn det der, men i detta tilfellet er det jo "ikke" eiker da..... : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hold dere til temaet, dette er ikke en tråd om hvorvidt de felgene er pene eller ikke!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hold dere til temaet, dette er ikke en tråd om hvorvidt de felgene er pene eller ikke!

 

Kanskje en idè å flytte tråden til dekk/felg "forumet"? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.daekimporten.dk har også mye chrome felger og de trekker ifra dansk moms og tar ca 700,- i frakt for en "felgpakke" til norge.mulig litt mere for 20" felger men det kan jo hende det kan lønne seg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje en idè å flytte tråden til dekk/felg "forumet"? ;)

 

God ide!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil anbefale alle som skal kjøpe felger med litt "bling bling", kjøp noen blader av merket: Truckin

De har jo kommet litt lenger "over there".....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk ut DUB bladet på Narvesen, der er det "Wheels Guide" med alle merker

Eksempel

 

Niche

Giovanna

Blingz

TIS

Dayton Wire Wheels

Diablo

D’Vinci

Omega

Lexani

 

finnes utrolig mange merker i statene for tiden :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter mi meining FINNES IKKE se felga der pene... Dritstygge spør du meg men......

 

Bilen skaper i hvertfall oppmerksomhet og jeg tror det er meninga. Han har jo webadressa på siden av bilen sin og makan til reklameplakat skal du lete lenge etter :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen skaper i hvertfall oppmerksomhet og jeg tror det er meninga. Han har jo webadressa på siden av bilen sin og makan til reklameplakat skal du lete lenge etter :D

Hvis alle skulle kjøre med de samme felgene hele tida hadde det vel blitt en smule kjedelig her på jord!!!!!!!!!!!!!??? Respekterer fullt ut de som mener felgene mine er stygge, men som Magne sier: finnes ikke bedre reklame her på jord!!!!!!!!!!!!!!!! Og det stemmer!!!!! Vet ikke hvor mange felgsett jeg har solgt fordi jeg torde å være litt annerledes i felgvalget mitt!

Fikk mye kjeft forrige gang jeg tok inn felger fra USA til Polo G40' en min også! Men jeg ser ikke bortifra at nettopp de skaffet meg endel premier på treff!?

Så folkens: Prøv å tenke litt annerledes enn alle andre, ta noen sjanser når dere kjøper felger og dere vil oppdage at det er mye morsommere å komme på treff og slippe at 20 biler til har like felger!(eksempelvis ASA Lanze kopier)

En nydelig felg men synd såå mange har den på like biler spør du meg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis alle skulle kjøre med de samme felgene hele tida hadde det vel blitt en smule kjedelig her på jord!!!!!!!!!!!!!??? Respekterer fullt ut de som mener felgene mine er stygge, men som Magne sier: finnes ikke bedre reklame her på jord!!!!!!!!!!!!!!!! Og det stemmer!!!!! Vet ikke hvor mange felgsett jeg har solgt fordi jeg torde å være litt annerledes i felgvalget mitt!

Fikk mye kjeft forrige gang jeg tok inn felger fra USA til Polo G40' en min også! Men jeg ser ikke bortifra at nettopp de skaffet meg endel premier på treff!?

Så folkens: Prøv å tenke litt annerledes enn alle andre, ta noen sjanser når dere kjøper felger og dere vil oppdage at det er mye morsommere å komme på treff og slippe at 20 biler til har like felger!(eksempelvis ASA Lanze kopier)

En nydelig felg men synd såå mange har den på like biler spør du meg!

 

 

Tøffe og spes felger synest jeg, Har du katalog over spes felger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis alle skulle kjøre med de samme felgene hele tida hadde det vel blitt en smule kjedelig her på jord!!!!!!!!!!!!!??? Respekterer fullt ut de som mener felgene mine er stygge, men som Magne sier: finnes ikke bedre reklame her på jord!!!!!!!!!!!!!!!! Og det stemmer!!!!! Vet ikke hvor mange felgsett jeg har solgt fordi jeg torde å være litt annerledes i felgvalget mitt!

Fikk mye kjeft forrige gang jeg tok inn felger fra USA til Polo G40' en min også! Men jeg ser ikke bortifra at nettopp de skaffet meg endel premier på treff!?

Så folkens: Prøv å tenke litt annerledes enn alle andre, ta noen sjanser når dere kjøper felger og dere vil oppdage at det er mye morsommere å komme på treff og slippe at 20 biler til har like felger!(eksempelvis ASA Lanze kopier)

En nydelig felg men synd såå mange har den på like biler spør du meg!

 

Sier meg så heeeelt ening med Jon her : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis alle skulle kjøre med de samme felgene hele tida hadde det vel blitt en smule kjedelig her på jord!!!!!!!!!!!!!??? Respekterer fullt ut de som mener felgene mine er stygge, men som Magne sier: finnes ikke bedre reklame her på jord!!!!!!!!!!!!!!!! Og det stemmer!!!!! Vet ikke hvor mange felgsett jeg har solgt fordi jeg torde å være litt annerledes i felgvalget mitt!

Fikk mye kjeft forrige gang jeg tok inn felger fra USA til Polo G40' en min også! Men jeg ser ikke bortifra at nettopp de skaffet meg endel premier på treff!?

Så folkens: Prøv å tenke litt annerledes enn alle andre, ta noen sjanser når dere kjøper felger og dere vil oppdage at det er mye morsommere å komme på treff og slippe at 20 biler til har like felger!(eksempelvis ASA Lanze kopier)

En nydelig felg men synd såå mange har den på like biler spør du meg!

Må si meg ganske enig her... ikke det at felgene er helt min smak men synes det er tøft at noen tør skille seg ut.

Er altfor mange som har feite biler for å så "toppe" det hele med en "felgpakke" fra ett eller annet firma som "alle" andre har....

da blir bilen fort bare en i mengden.... og husk folkens... felger er halve bilen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk ut DUB bladet på Narvesen, der er det "Wheels Guide" med alle merker

Eksempel

Niche

Giovanna

Blingz

TIS

Dayton Wire Wheels

Diablo

D’Vinci

Omega

Lexani

finnes utrolig mange merker i statene for tiden :cool:

 

Mye å velge i ja, men dessverre er det ikke alltid like lett å finne ut om akkurat den felgen du liker designet på finnes i riktig boltsirkel og hva som er eksakt bredde og offset. Men mulig noen internettsider er gode nok til å gi all info...ellers så kan man sende en mail for å få vite mer. Eller så kan man bestille hjul gjennom noen som kan det, f.eks Jons dekk og felg. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Største problemet med å skaffe skikkelig "pimp felger" til Country er vell kanskje det å finne noen med 4x100? Er redd utvalget begrenser seg noe med den boltsirkelen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kansje noen fete 9*17 hadde gjort seg er jo sykt med plass , slipper å valse der ja :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje de her kunne blitt bra? 3 delte Artec ML i 9,5x17 med 225/35 dekk til 10.000 kroner, annonse her

 

649749-bilde1-alufaelg-artec-ml-stor[1].

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.