Noen som kan stikke innom trafikkstasjonen på Gjøvik?

Anbefalte innlegg

Jeg har time for godkjenning av ombygging av en Audi 100 varebil til 5-seter på Gjøvik på fredag om en snau uke, da det ikke var noen ledige timer på andre siden av Mjøsa den dagen. Problemet er at jeg helst skulle hatt skilter også, og de er jo umulig å bestille uten å forhåndsbetale.

 

Er det noen som har mulighet til å dra innom trafikkstasjonen på Gjøvik og bestille to skilter tidlig i uken slik at de forhåpentligvis er der til fredag? Skal selvfølgelig overføre penger + litt for bryderiet ASAP om noen melder seg. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet er at jeg helst skulle hatt skilter også, og de er jo umulig å bestille uten å forhåndsbetale.

 

Seriøst? Tydeligvis forskjellig praksis rundt om. Jeg bestilte nettopp nye skilter til Audien min via mail med levering hos Tønsberg Trafikkstasjon. Null stress. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt umulig å få til, må betales når man bestiller, fikk jeg høre. Det jeg også har erfart før. Det er litt negativt når jeg kommer nedover herfra sent torsdag kveld for godkjenningstime fredag morgen. Ikke var det mulig å bestille dem på en trafikkstasjon her i Stjørdal og få skiltene sendt til Gjøvik heller..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skulle ha gjort det. men slutter klokka 4 på jobb, så da er det stengt:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, takk for viljen ihvertfall.. ;) Jeg får ringe direkte til trafikkstasjonen der på mandag og prøve å smiske litt.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send meg info på PM, så skal jeg få det til på mandag, evt. tirsdag. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.