Vel, vel.... Da var tiden kommet.... (Skal selge bilen min)

Anbefalte innlegg

Så du har funnet deg en kjøper? Og nå blir det A8 for alle penga du har + banken sine også ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så du har funnet deg en kjøper? Og nå blir det A8 for alle penga du har + banken sine også ? :)

 

Ikke noen kjøper ennå. Men setter i gang "prosessen" nå... Driver og prøvekjører litt biler nå, for å finne ut hvilken bil jeg skal ha. Kommer til å drøye A8 til sensommeren, så blir nok en midlertidig non-VAG nå noen mnd...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvekjørt en del biler nå.... Og en ting begynner å bli veldig klart.... Kommer til å savne bilen min MASSE!!!! : gråter :

 

Når den verste krampegråten nå har gitt seg, lurte jeg på om en av dere gutta på B&M kunne sjekket priser på vindusspylermotorer for meg?? Frontrute-spyleren tok kvelden for noen uker siden, og nå forrige uke konket lyktespyleren også! :( Er jo litt rart at begge konker ut slik, så kan det evt være noe annet som er galt? Motorene går ikke, men lurer på om det kan være noe kontaktproblemer. Noen som vet om dette er et vanlig problem?

 

Det nærmer seg faretruende salgstid for bilen, og ser ut til at jeg "lanserer" salget på lokallagstreffet neste helg. Blir trist....men det må gjøres...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som det blir et lite skippertak i helga, og at jeg får alt ferdig da.

 

Det vil trolig bety at bilen blir lagt til salgs i starten av neste uke. Så da kan det hende at jeg faktisk ikke har den så lenge som til søndag og lokallags-treffet : oppgitt

 

Hadde jo vært kjekt å fått hatt den med en siste gang på møtet, men ser ut til at jeg har en annen bil klar nå. Skal bruke litt av det jeg selger bilen min for, til egenandel for lån på ny bil.

 

Hvis det skulle være noen som er interessert i bilen, så får dere si ifra : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen ligger nå tilsalgs, både her på forumet, finn.no og autodb. :D

 

Har noen som er interessert, men ikke noe salg ennå. Har heller ikke klart å bestemme meg for ny bil. Er på jakt etter noe under 100000 kr, så hvis noen har noe interessant, så gi beskjed ;) Kommer nok trolig med bilen på lokallagsmøtet på søndag, så om noen er interessert, kan den tas i nærmere øyesyn der. : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.