Helgeland Lokallag: Julebord eller lignende?

Anbefalte innlegg

Hei alle Helgelendinger og andre utenbys fra :D

 

Har vært stillt her en stund nå.

Lodder stemmningen for en fredagskveld med noe god mat og dertilhørende drikke!? Dvs at bilene må stå stilt denne dagen/kvelden og at vi hygger oss en gjeng på Ferdinan, Provance, Amore, Milano etc etc....? bare prate shit og sjekke livet senere på kvelden?

 

Bare ett spørsmål og det vil i utgangspunktet ikke bli satt noe dato enda fordi jeg vil se ann interessen samt at det sikkert er en del folk som allerede skal på diverse andre julebord osv...

 

Tips mottas her eller på tlf. 91 00 96 17.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei du. long time no see:) julebord høres jo greit ut det. men er sikkert litt vanskelig å få det til å klaffe i disse tider, men er jo ikke umulig. jeg er opptatt 5 desember ellers skal det gå greit:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Behøver ikke kalle det julebord. Bare ut å spise og drikke noen øl og bare ha det kjekt egentlig. Det jeg tenkte ihvertfall...

 

Kan jo og ta det på nyåret en gang!?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei. hørtes fint ut med et julebord :) er opptatt 5 og 12 desember.. ellers passer det for meg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glimrende idé! Men kan kanskje va et sjakktrekk å ta det etter jula/nyttår? Ser allerde mange "kanke" de og de dagene. Ligger selv i den gata, og har kun helga rundt den 12e tilgjengelig før 2010 :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.