Hvorfor har jeg havnet i Stavanger??

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat meldt meg inn i klubben og har til min store forskrekkelse oppdaget at jeg har havnet i Stavanger Lokallag : bråk : Hvorfor det? Jeg bor i Kvinesdal Kommune som sist jeg sjekket var en del av Vest-Agder, og jeg vil ikke bli tatt for å være rogalending!! (no offence) Kan noen hjelpe meg med dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, det var rart. Jeg sjekket medlemslisten for Agder Lokallag (denne sorteres automatisk etter postnr) og der var du selvfølgelig ikke, men jeg kan jo nevne at en person bosatt på Byremo var hos oss.

 

Ettersom sorteringen til lokallag gjøres automatisk, kan det være at du har lagt inn feil postnummer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel sånn at alle sør for Boknafjorden, dvs: Sør Rogaland, Jæren, Egersund havner under Stavanger lokallag, også Flekkefjord og t.o.m Kvinnesdal. Hvorfor dere helt "vest" i Vest-agder havner under Stavanger vet jeg ikke. Men jeg har sett medlemslister til lokallagene, da sto kvinnesdal oppført under Stavanger. Kan det være noe geografisk avgrensninger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som jeg nevnte ovenfor så deles lokallagene etter postnr, dette skjer automatisk når man melder seg inn. Det må vel ryddes litt opp tenker jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke vet jeg. Men hver gang jeg har sett medlemslisten til Stavanger lokallag så var hele sør-rogaland og helt ned til kvinnesdal stått oppført. Hvem som styrer dette vet ikke jeg, men vet bare at de 2 siste årene så har kvinnesdal stått under Stavanger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er som Per sier pr. postnummer.

 

Hvis noen ligger feil er det lurt å sjekke hvilket postnummer man er registrert på...og hvis nummeret er korrekt...send en PM til Andreas slik at han kan korrigere listen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Postnummer er riktig. Hvem er Andreas?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Postnummer er riktig. Hvem er Andreas?

 

Andreas Skotner, finner ham i medlemsliste-linken her så sender du ham en pm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.