#1 Skrevet November 18, 2009 http://www.gatebil.no/forum/viewtopic.php?t=14452&sid=423c2591f4a3787067c6e0bf590e5810 Da var vi påmeldt, flere som skal ta turen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 18, 2009 dette kan bli spennende med "nybygd quattro" holder prøveskilt her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 18, 2009 Med tanke på hva jeg har sett på isen i Sigdal opp gjennom årene kan jeg ikke se for meg noe annet enn at røde kluter holder i massevis. Ser i tråden det er linket til at folk får stille med BC-biler, så da må vel det meste gå. Det ser ut til at det er muligheter for at det blir en travel januar som kommer: smil :. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 18, 2009 Frister.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 18, 2009 Bremsing å mapping av vinter bilen om to uker så detta skal jeg nok rekke :-) Hvet noen om det holder med halv bur? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 7, 2009 (endret) Bremsing å mapping av vinter bilen om to uker så detta skal jeg nok rekke :-)Hvet noen om det holder med halv bur? Halvbur er minimums krav hvis du kjører med ispigg:) Jeg leverer S2 RWD`n til burbygging hos Hebbe om noen dager.. (halvbur) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 8, 2009 Halvbur er minimums krav hvis du kjører med ispigg:)Jeg leverer S2 RWD`n til burbygging hos Hebbe om noen dager.. (halvbur) Skal du kjøre? Da får du kjøre mot gammel bilen din også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...