Anbefalte innlegg

Hvilket ET går jeg for ved 20"på Touran?

ET 45 da også? Regner med at det vanlige er å kjøre 225/30 på 8"- 8,5"?

Det skal riktignok justerbart på i tillegg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilket ET går jeg for ved 20"på Touran?

ET 45 da også? Regner med at det vanlige er å kjøre 225/30 på 8"- 8,5"?

Det skal riktignok justerbart på i tillegg.

 

ET45 er et godt middelmål på både 8 og 8,5 toms felg. 225/30 ja, ikkeno vits å putte på 235 på 8,5 toms felg heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ET45 er et godt middelmål på både 8 og 8,5 toms felg. 225/30 ja, ikkeno vits å putte på 235 på 8,5 toms felg heller.

Det høres bra ut!

Eller så har denne karen 235/30 på 8,5x20 ifølge han selv.

IMG_4916.jpg

IMG_5411.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det høres bra ut!

Eller så har denne karen 235/30 på 8,5x20 ifølge han selv.

 

Jada, 235 trenger ikke subbe, men siden 225 er nærmere orig.størrelsen på hjulet og gir mindre sannsynligvis for subbing, samt er billigere dekk, så er det ingen vits å velge dette. Hvis man kjøpte et ferdig sett med 235 så ville jeg testet dette og kjørt på det hvis det funket.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ET45 er et godt middelmål på både 8 og 8,5 toms felg. 225/30 ja, ikkeno vits å putte på 235 på 8,5 toms felg heller.

 

Har lett mye rundt etter 20" med ET 45. Men det er vanskelig.... Ikke den gunstigste kombinasjonen. Hva mener du vil skje om man gikk for ET 40? Den blå Touranen i tråden her har ET 35, men det tror jeg er litt over kantet. Kan jo selvfølgelig se om man fant høyere ET og så bruke spacere....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

 

Har lett mye rundt etter 20" med ET 45. Men det er vanskelig.... Ikke den gunstigste kombinasjonen. Hva mener du vil skje om man gikk for ET 40? Den blå Touranen i tråden her har ET 35, men det tror jeg er litt over kantet. Kan jo selvfølgelig se om man fant høyere ET og så bruke spacere....

Sitter som støpt på biln de med et 35, men eg har valgt å gå ned til 225/30 dekk på de. Da de subbet i framskjermen 😊

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.