Anbefalte innlegg

Har ALLTID ønsket meg en vinge på bilen, MEN den må stå i stil til resten av bilen og ikke for brutal.. For den org. vingen til min A4 2001 mod. er jo så liten og diskree at den ikke syns engang.. syns nå jeg da?? men finnes det noen som ville passe til min bil der ute?

Må bare legge til at resten av stylinga kommer på til sommern : smil :

Audi 1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns den er litt for liten jeg : faint :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke være større enn det : ja :

Den er akkurat passe dem...

 

JTE

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe større!

Den der er helt perfekt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt borring og tilpassing:

47b4db14.jpg

 

Og vips, så har du høydejusterbar Corrado vinge

47b4db13.jpg

 

Her en Vento med Corre spoiler/vinge : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe Stilg Bjørn men ikke heeelt min greie.. men kjøpte den nye DTS catalogen og der fant jeg en jeg kunne tenkt meg. : smil : Dette er fra Lumma Tuning... så hvis noen vet om hvem som tar inn disse prod. til norge så si i fra.. eller så må jeg vel best. fra Tyskland.

vinge1.jpg

vinge2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestill på http://www.dtsshop.com da vel, det gjorde eg for litt siden og gikk så fint så : smil :

De ringte til og med fra tyskland for å høre om gateadr, for det hadde jeg ikke skrevet på, har jo ikke det er på bondelandet da.. : rolleyes

Er jo billigere å kjøpe derfra også...

 

JTE

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei nei nei!

 

Må ikke ødelegge en slik fin bil med en sånn spoiler!

 

Den som er postet i begynnelsen er garantert penest!

 

Har selv en M5 spoiler på A6en min da jeg synes RS6 spoileren er for stor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei nei nei!

 

Må ikke ødelegge en slik fin bil med en sånn spoiler!

 

Den som er postet i begynnelsen er garantert penest!

 

Har selv en M5 spoiler på A6en min da jeg synes RS6 spoileren er for stor.

 

Hmm vanskelig detta her.. men syns nå at den org. spoileren er så veldig liten.. så liten at det nesten ikke er no vits.. Men får jo en følelse av at når jeg får på resten av stylinga så vil dette glatte seg ut med en slik vinge... Det som er greia her er jo at det ikke finnes noen mellom ting (eller ikke som jeg har funnet enda).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestill på http://www.dtsshop.com da vel, det gjorde eg for litt siden og gikk så fint så : smil :

De ringte til og med fra tyskland for å høre om gateadr, for det hadde jeg ikke skrevet på, har jo ikke det er på bondelandet da.. : rolleyes

Er jo billigere å kjøpe derfra også...

 

JTE

 

 

Du har P.M :) Jan Terje

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bare syns denne her er så alt for liten.. og så koster den lille lista over 3000,- : eek :

 

Men så fant jeg den her (bilde nr2) og det var vel litt bedre?? eller hva mener dere? :confused:

vingeoettinger.jpg

vinge3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

syntes ikke det er pent med noe større vinge en den første som ble postet. den Oettinger vingen var bedre en den første du postet, men syntes fremdeles den er for stor. Smak sak dette vet. Du må montere den du[b/] liker best!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

syntes ikke det er pent med noe større vinge en den første som ble postet. den Oettinger vingen var bedre en den første du postet, men syntes fremdeles den er for stor. Smak sak dette vet. Du må montere den du liker best!

 

Jeg er helt enig.

Til syvende og sist så er det DIN bil. Og du gjør det du vil med den.

Også blir det jo litt spesielt da... bilen kommer til å skille seg ut litt mer enn andre A4'er...

Jeg har i hvert fall ikke sett en A4 (B6) med stor vinge...

Og uansett hva du velger... Lykke til! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

helt enig at Oettinger vingen (bilde nr.2) passa mye bedre til bilen enn det første bildet du posta..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gå for det du liker best sjøl du, det er det absolute beste. Er jo i bunn og grunn du som skal kjøre rundt med det :)

 

Personlig syns jeg den første du posta er RÅ på sin måte, MEN bilde nr 2 fra Oettinger er nok den som blir absolute peneste. Så jeg ville nok gått for den :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker takker ville bare se hvor stor respons det ble med forskjelldige forslag til vinge. Ja som du sier det er Min bil og jeg liker å være Litt andeledes, men ikke heeeelt på jorde heller hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.