Jazzblå Golf 2 GTI 16V med XD reg (går denne i Haugesund?)

Anbefalte innlegg

Hørte rykter sist sommer at gamlebilen min gikk i haugesunds området..

 

Noen som vet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt mer info og gjerne bilder så er det enklere å si noe... Kjører ett par jazzblå 2ere her, men kan ikke si jeg husker jeg nr i farten :) Kommer i farten på kun 2 stk og begge er 5 dørs, kan det stemme? Hadde ikke 17" Kosei felger foresten??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har desverre ingen gode bilder av den : bh : det var en 5 dørs ja.. alle kaross delere fra en 92 mod(bilen var en 86 mod)

Den hadde fått RS fanger sist den ble sett(tulling som har byttet ut 90" fangeren med originale grøftelys : bh : ) og det stod Jetta front på den og svart treser hekklamper når jeg solgte den.. Husker faen ikke hva felger.. står helt stille.. det var 17" med tynne eiker og blank kant.

 

Edit: Seneka Racing het felgene(tror jeg)

Mk216vlite.jpg

Mk216v2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror den går i hgsd ja..tror den kjørte meg hjem fra byn ein gang..pirat

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

brukes den til pirat og nå? : bh :: bh :

 

Første bilen som fikk meg våt i øyekroken når den ble solgt for 64 000 kroner i 1999 : snufs.. :)

 

Det var en fyr i Ølen som kjøpte den den gang...

 

Får vel oppdrive eier og by han noen kroner for den :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er den helt sikkert samme bil som jeg tenkte på, 17" Kosei Seneka Racing felger... Kan ikke huske å ha sett den på lenge men mulig det er den ene som kjører her og isåfall er den ganske herpa iforhold til den gang den hadde de felgene er jeg redd...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er den helt sikkert samme bil som jeg tenkte på, 17" Kosei Seneka Racing felger... Kan ikke huske å ha sett den på lenge men mulig det er den ene som kjører her og isåfall er den ganske herpa iforhold til den gang den hadde de felgene er jeg redd...

 

Synd å høre... men slik er det jo alltids.. selger en strøken bil til den tullingen som gir mest for den for at han så går hen og herper den : bh ::D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett den bilen tidligere ja..

Den går vel nede på Karmøy, og ser ikke så pen ut lengere. Må si at jeg har sett penere biler ja.

Men det er jo synd at folk ikke har vett til å ta vare på bilene sine.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det viser seg etter en tlf til selger at han jeg solgte den til kjøpte den sammen med damen sin og så ble det slutt..... så ville damen selge kjerra for å dele pengene mens typen nektet og tok da og strippet HELE jævla bilen.. og da mener jeg ALT. kun skall og dører,panser som var igjen... delen brukte han på en jetta han hadde.... så solgte damen skallet..... så han som har den nå kjøpte skallet og måtte skaffe alt på egenhånd... ledningsnett,understell,dash osv osv osv osv osv osv... derfor mangler bilen i dag alt dne en gang hadde.....

 

 

Sånne folk skulle vært : bh ::dødhest::dødhest:: pisk ::angrygun::angrygun:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.