#1 Skrevet November 29, 2009 Noen som veit om en garasjeplass i Sarpborg? Da jeg har kjøpt meg et hus uten garasje sliter jeg litt med å få ferdigstilt bilen min. Garasjen er foreløpig på tegnebrettet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 30, 2009 Velkommen til oss Johnny! Leste i tråden din at du var på vei hit også Morro! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 3, 2009 Velkommen til oss Johnny! Leste i tråden din at du var på vei hit også Morro! Takk for det. Ikke så moro når bilen må stå under åpen himmel uten vinduer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 4, 2010 Noen som kjenner til en garasje eller annet å sette bilen i. Må hente bilen i kristiansand i påsken. Kunne være greit å slippe å grave ned bilen i snøen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 24, 2010 Veit ikke om du har ordna deg verksted Johnny, men har nå kommet over en som skal leie ut garasje/hobbyverksted! Har ikke altfor mye info om stedet desverre, men skal ligge i Torsnes i Fr.stad, gammelt teglsteins fjøs mener jeg det var, på 100 m2! Han snakka om rundt 2000,- pr.mnd + strøm..... Per Olav Skallebakke 91868242... Ring han for mere info Også åpent for andre å ringe, han er på utkikk etter nye leietakere da de nåværende har sagt opp leia! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 25, 2010 Veit ikke om du har ordna deg verksted Johnny, men har nå kommet over en som skal leie ut garasje/hobbyverksted!Har ikke altfor mye info om stedet desverre, men skal ligge i Torsnes i Fr.stad, gammelt teglsteins fjøs mener jeg det var, på 100 m2! Han snakka om rundt 2000,- pr.mnd + strøm..... Per Olav Skallebakke 91868242... Ring han for mere info Også åpent for andre å ringe, han er på utkikk etter nye leietakere da de nåværende har sagt opp leia! Takk for tipset! :)Har ikke fått tak i noe enda. Skal ringe og høre med han. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 25, 2010 Ok, da får vi håpe det ordener seg ligger ikke langt unna her heller, så da er det kanskje mulig å smugtitte litt på prosjektet etterhvert hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 26, 2010 Veit ikke om du har ordna deg verksted Johnny, men har nå kommet over en som skal leie ut garasje/hobbyverksted!Har ikke altfor mye info om stedet desverre, men skal ligge i Torsnes i Fr.stad, gammelt teglsteins fjøs mener jeg det var, på 100 m2! Han snakka om rundt 2000,- pr.mnd + strøm..... Per Olav Skallebakke 91868242... Ring han for mere info Også åpent for andre å ringe, han er på utkikk etter nye leietakere da de nåværende har sagt opp leia! Var og så på garasjen i dag. Han skulle ha 3000,- + strøm. Var ca 25min kjøring for meg , da jeg bor på Klavestadhaugen. Kunne godt tenkt meg litt nærmere. 3000,- blir litt i meste laget for meg akkurat nå mens jeg holder på med å pusse opp huset( har vært bedehus). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 27, 2010 Ah.. i see... snakka om 2000 til meg, men da har han sikkkert oppjustert litt Da får det være åpent for andre interesserte så lenge...håper du finner deg ett lokale snart da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...