Garasjeplass i Sarpsborg ønskes.

Anbefalte innlegg

Noen som veit om en garasjeplass i Sarpborg? Da jeg har kjøpt meg et hus uten garasje sliter jeg litt med å få ferdigstilt bilen min. Garasjen er foreløpig på tegnebrettet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen til oss Johnny! Leste i tråden din at du var på vei hit også :) Morro! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen til oss Johnny! Leste i tråden din at du var på vei hit også :) Morro! :)

 

Takk for det. Ikke så moro når bilen må stå under åpen himmel uten vinduer.:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kjenner til en garasje eller annet å sette bilen i. Må hente bilen i kristiansand i påsken. Kunne være greit å slippe å grave ned bilen i snøen.:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veit ikke om du har ordna deg verksted Johnny, men har nå kommet over en som skal leie ut garasje/hobbyverksted!

Har ikke altfor mye info om stedet desverre, men skal ligge i Torsnes i Fr.stad, gammelt teglsteins fjøs mener jeg det var, på 100 m2!

Han snakka om rundt 2000,- pr.mnd + strøm.....

 

Per Olav Skallebakke 91868242... Ring han for mere info :)

Også åpent for andre å ringe, han er på utkikk etter nye leietakere da de nåværende har sagt opp leia!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veit ikke om du har ordna deg verksted Johnny, men har nå kommet over en som skal leie ut garasje/hobbyverksted!

Har ikke altfor mye info om stedet desverre, men skal ligge i Torsnes i Fr.stad, gammelt teglsteins fjøs mener jeg det var, på 100 m2!

Han snakka om rundt 2000,- pr.mnd + strøm.....

 

Per Olav Skallebakke 91868242... Ring han for mere info :)

Også åpent for andre å ringe, han er på utkikk etter nye leietakere da de nåværende har sagt opp leia!

 

Takk for tipset! :)Har ikke fått tak i noe enda. Skal ringe og høre med han.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, da får vi håpe det ordener seg :) ligger ikke langt unna her heller, så da er det kanskje mulig å smugtitte litt på prosjektet etterhvert :) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veit ikke om du har ordna deg verksted Johnny, men har nå kommet over en som skal leie ut garasje/hobbyverksted!

Har ikke altfor mye info om stedet desverre, men skal ligge i Torsnes i Fr.stad, gammelt teglsteins fjøs mener jeg det var, på 100 m2!

Han snakka om rundt 2000,- pr.mnd + strøm.....

 

Per Olav Skallebakke 91868242... Ring han for mere info :)

Også åpent for andre å ringe, han er på utkikk etter nye leietakere da de nåværende har sagt opp leia!

 

Var og så på garasjen i dag. Han skulle ha 3000,- + strøm. Var ca 25min kjøring for meg , da jeg bor på Klavestadhaugen. Kunne godt tenkt meg litt nærmere. 3000,- blir litt i meste laget for meg akkurat nå mens jeg holder på med å pusse opp huset( har vært bedehus).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah.. i see... snakka om 2000 til meg, men da har han sikkkert oppjustert litt :)

Da får det være åpent for andre interesserte så lenge...håper du finner deg ett lokale snart da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.