Vask av bil hos RM bilpleie

Anbefalte innlegg

Heisan

 

Drev å vasket bilen min her om dagen, og da var det kommet noe "drit" som jeg ikke fikk av. Små korn som satte som bare det. Bilen min er behandlet med Perma shine av tidligere iger, så det er diverse "kjemikalier" den ikke skal ha.

 

Derfor ringte jeg RM Bilplei for å hør hvordan middel man kunne bruke, spurte da hva de tok for å vaske den. Til min store overraskelse skulle de ha 200 kr for utvendig og 200 Kr for innvendig vask. Skal dit i løpet av uken, så jeg gir tilbake mld på ressultatet i løpet av uka!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss, det var ikke dårlig pris! Jeg betalte selv 500kr for utvendig vask + polering og innvendig vask på min et annet sted her i sarpsborg. Det var med veeeeldig mye rabatt, så om dette er priser de opererer med så er det bra. Vet derimot at sjefen hadde BMW`n sin inne der for et par år siden.. Var skikkelige polerings sirkler over hele bilen, men kan jo bare ha vært uheldig. Har ellers hørt mye skryt om de.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, synes det hørtes utrulig billig ut.. Når jeg vasker bilen selv bruker jeg jo i allefall 120-150,- pr gang.

 

Skal sette de til å både ta innvendig og utvendig vask, så får vi se!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det blir jo fort noen kroner selvom man vasker selv. Shampo, bumpershine, resin, gloss osv blir fort noen kroner.. Gi tilbakemelding på hvordan resultatet blir da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo folkens

 

Det er mye variabel pris og kvalitet på det med bilpleie.

 

Oppe i dalen er det ca. priser slik: 500,- utv-vask

750,- innv-vask

800,- polering

800,- innv-rens

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Typen til søstra mi driver poleringsverksted i bakgården hos Dahles auto i Sarpsborg.. Hvis noen trenger tilbud på pris så kan de gi meg beskjed så skal jeg formidle det videre for pris.. Kan høre om muligheter for rabatter også hvis dette skulle være av interresse..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En fast avtale der hadde jo vært supert Øivind!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor ligger RM bilpleie hen da?I Fr.stad?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok.Hvis det er sånne priser, og resultatet er bra, så skal jeg jaggu meg vurdere det jeg også.Er noe dritt å vaske bil sjøl i dette været som er nå...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fast avtale bak ved Dahles hadde vært kjekt ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.