Isbanekjøring 30-31 Januar

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har leid en av banene hos Hebbe Racing lørdag 30 og Søndag 31.:)

Pris per bil begge dagene med fører er:700,- og for en dag 550,-.

Ekstafører kr:250,-

Ingen påmelding!

Førstemann til mølla.

Oppmøte lørdag og Teknisk kontroll Kl 08:00. Søndag Kl 09:00

Føremøte Kl 08:45

Kjøring starter Kl 09:00

Har også ordnet med overnatting på Eggedal Borgerstue som du/dere ordner selv på Tlf 32714618 eller Post@eggedal-borerstue.no

Jeg har fått følgende priser:

Enkeltrom:1535,-

Dobbeltrom per persson:1295,-

Tresengs fam.rom per person:1040,-

Prisene er inklusive overnatting,frokost og middag hele helgen.

 

Har du noen spørsmål,så kan jeg kontaktes på telefon:41301379 etter 17:00

 

 

Jan Saltnes

 

Wash’n oil ved Sørlandssenteret.

For gode priser på dekk og felg ring 469 55 050

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For et bra tiltak: ja :! Er det den store du har leid eller den lille, nærmest land?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den store banen. :)

 

Vi skal dele banen med Trackday.no på lørdag.

Mere info kommer senere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel kanskje se om man ikke kan få med seg dette her...regner med det blir like moro som det alltid har vært på isbanen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal nok rekke å mappe bilen og skaffe dekk.. Hadde vært moro å vært med å kjørt her :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glimrende tiltak : ja :

 

Fikk tommelen opp av opphavet for hyttelån på Tempelseter også denne helgen, og vi kommer en gjeng for mer moro på glatta :D Isbanekjøring blir da faktisk prioritert foran Depeche Mode-konsert i Bergen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ta seg en tur dit da å da:) se om det er å få meldt seg på med en audi 100:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje :)

 

På piggfritt er det vel ikke krav til bur?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kun krav om bur om du har ispigg.

 

Piggdekk (som holder på lufta:p) er en stor fordel: ja :.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kun krav om bur om du har ispigg.

 

Piggdekk (som holder på lufta:p) er en stor fordel: ja :.

 

Dårlig erfaring med piggdekk til hverdags, piggfrie etter en uke på vinterføre ;) Ikke råd til dedikerte isbanehjul :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig i betrakninga di ang. hva man foretrekker til hverdags: ja :. Men greit å kunne stille med adekvat dekkvalg nær sagt til enhver tid - derfor to sett vinterdekk for mitt vedkommende: smil :.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kun ett sett vinter men to sett sommer (17" for kjøreegenskaper/bane, 19" for looks). Det får holde :P

 

I tillegg er det ikke så lett å få på felger av kurant dimensjon til ispigg med 330x32mm skiver og Big Reds....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som skal til Sigdal å kjøre denne helgen ?:)

Kjekt å vite!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som skal til Sigdal å kjøre denne helgen ?:)

Kjekt å vite!

 

Jeg skal oppover til sigdal :) , men dog ikke med audi. Ford sak som skal rattes på isen i helgen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer (som antydet tidligere opp). Reiser oppover fredag med dame og bikkje, så da er jeg på plass lørdag morgen frisk som fisk: smil :.

 

Vi kommer vel til å stille ytterligere tre biler fra "pappa'n til Gry-hytta". Regner med RA, Lasse og Gry/Tommie avkrefter selv om så ikke er tilfelle:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvfølgelig kommer vi, selv om du vet hvor nøkkelen ligger, Andreas :P I tillegg kommer kamerat-Ola denne gang siden bilen hans ikke lenger er bunnfrossen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg håper virkelig jeg kan.. mulig det må jobbes, og bilen er i deler igjen :P hihi ( nå blir det pysjpysj lyd)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra,da er vi ca 20 biler som skal kjøre.

Oppmøter kl 0800 lørdag og 0900 søndag.

Betaling gjøres direkte til Hebbe, der dere får utdelt startnummer som jeg har laget for dette treffet.

Trackday kjører sitt eget opplegg fra kl 0900 på lørdag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal oppover til sigdal :) , men dog ikke med audi. Ford sak som skal rattes på isen i helgen...

 

Lurer på om jeg snakka med deg på Ford treffet i helga som var? Var og kjørte med S2'n. Vurderer og henge meg med på dette også, ihvertfall lørdag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brødrene Kristensen har dessverre ikke anledning til å komme opp, men vi stiller til slutt med tre biler på isen herfra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

AR Racing kommer hit på Lørdag med S2 klargjort for vinter kjøring

Det blir morsomt og prøve bilen på isen. Det var det som var planen helt i fra starten av

 

Mvh

 

Frode

SA9K8588.jpg1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tør ikke prøve meg på dette før nytt register er på plass, men lurer på noe dere erfarne iskjørere sikkert vet:

 

Sliter man på piggdekkene av å la 2,2 20VT spinne rundt på isen slik? Altså er det dumt å stille opp med de nyeste og beste dekkene man har, eller er dekkene like fine etterpå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en hyggelig dag på isen i dag, Jan : ja :

Vi er klare for flere runder med moro i morgen!

 

 

Steinar: Du risikerer absolutt ikke å kjøre dekkene "tomme" for pigg. Klart, kjører man ekstremt mye vil man nok oppleve at noen pigger forsvinner, men noen runder med moro på isen utgjør ingen risiko for å bli fattig på pigg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nye dekk (innkjørt 50-70mil) holder bedre på piggene enn noen som er flere sesonger gamle.

Jeg stilte opp på Sigdal i 09 med helt nye piggdekk, kjørt bare 50mil ca, å jeg mistet bare 1 eller 2 pigg, syntes ikke det var så gale. Dog har jeg kun 130TDI da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.