Isbanekjøring 30-31 Januar

Anbefalte innlegg

Takk til Jan for at han arrangerte dette: ja :. Takk til pappan til Gry for lån av hytte og takk til alle oss i hytta for enda ei kjempeartig helg:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk til Jan for at han arrangerte dette: ja :. Takk til pappan til Gry for lån av hytte og takk til alle oss i hytta for enda ei kjempeartig helg:).

 

x 2!

 

En stor takk til Jan for arrangering herfra også :D

Atter en morsom helg både i hytte og på is er over :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker alle for en knall helg, lei meg for mer arbeid og annet hodebry jeg skapte for andre....! Men igjen kjempe masse takk for all hjelp Gry og Jan Tommie!!! Payback time kommer:-D

 

Bilen fungerte utmerket Lørdag, startet fint opp Søndag utenfor pappa Gry hytta. Etter ett kvarter var det tja 4L olje på bakken... Problemet var pakning på varmeveksler over oljefilter. Jan Tommie og jeg trillet da ned til Esso Eggedal og fikk låne grav. Jan Tommie gikk på med friskt mot og vi fikk gjort en kvikk hjemme mek fiks. Etter noen testrunder og litt annet småtteri av små problemer så det ut til å holde tett. Rundt tre tok jeg og en kompis en ny runde, som vanlig er turtallsspærra min venn (Spærra racing team) På langstrekke og 180kmh @ 7000rpm er det plutselig tomt for olje og alle kjenner vel lyden.. Det ble trilling til depoet og hjem på tralle. Igjen takk til Gry og Jan Tommie som gidder dra med seg bilen min hjem, mens deres BMW står igjen hos hebbe og må hentes senere... (Evig Takknemlig)!

 

Nå er planen enkel, jeg har en helt nybygd motor stående på verkstedet, Den blir nå puttet inn i Audi 80'n. Kjøres inn på 0,85 bar før ny map på 1,3bar og gatebil on ice 20. feb!

 

Folkens sees der for ny satsing og tøff kjøring!!!

 

Bilder/videoer fra helgen ønskes, send gjerne til lsmontasje@gmail.com

 

Med vennlig hilsen

 

Lasse

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.