#1 Skrevet Desember 15, 2009 Noen som har en how to å gjøre dette? gjerne med en oversikt hvordan løpebanen til viftereim osv skal sitte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 16, 2009 Her har du hvertfall hvordan reimene skal stå. Tannreim: Multireim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 16, 2009 Tusentakk, det kom virkelig til god nytte ! Selvom jeg ikke fant det merke som står vannrett på kamreima. Fikk bilen til å starte ettervert. Men den er tungstartet, men den går helt som før! Har prøvd å vri litt på fordelern uten hell, må jeg bruke prøvelampe? Så om jeg kanskje har satt reima et hakk feil, å det ser ikke sånn ut. eller oppfører den seg sånn da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 17, 2009 Det ene merket på kamreima er ikke alltid er der nei. Hvis den er mer tungstartet enn før tannreimbytte, kan det indikere på en tann feil. Da hjelper det ikke å justere på fordeler. Dobbelsjekk at alle merkene stemmer. Spes. viktig det på veiven, som du ser gjennom hullet i girkassen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 18, 2009 okaj. sykt vansklig å få det til å stemme med kam og veiv.for da da vi stramma reima med strammern flytta veiv merke seg:S noen tips ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 18, 2009 merket på kamhjulet sitter på INNSIDEN ikke utover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 18, 2009 innsiden? sto dad ingen ting der, sto et merke med OT på toppdekselet, å et merke som det sto OT på kamhjulet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...