Lastebilsjåfører, eier de gata?

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg bor i Bjerkvik, narvik kommune, og har en stund irritert meg sånn smått over parkeringen til vogntogene her i distriktet.

 

annenhver dag kan man se nye finurlige parkeringer, som rett å slett får meg til å lure på om vogntogsjåførene tror dem eier gata??

 

i går kom jeg kjørende forbi "sentrum", å da ser jeg en tilhenger til en lastebil, som står parkert og forlatt MIDT i kjørefeltet i "handelsgata" (om det blir rett å si).

I dag når jeg kom ned til sentrum, ser jeg to til som har parkert som om dem eier gata, å det på hver sin side av denne tilhengeren. så da står det 3 (TRE) store drog å sperrer 70% av gjennomkjøringen i "Handelsgata".

 

dette var i lokalavisen "Fremover" for en stund tilbakle siden, men det blir tydeligvis ikke gjort noe med.

 

legger ved et bilde av dette fenomenet : dum :: dum :

 

Dette er rett utenfor "Det lille kjøkken" i bjerkvik.

21122009695.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er et resultat at det ikke bygges plasser man kan parkere på. Da må man ta seg til rette.

 

Kjørte lastebil i Bjerkvik i førstegans tjenesten, og man har ikke noe valg mange ganger.

 

Men, for all del, forstår frustrasjonen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er jo haugevis med plass i bjerkvik.. på andre siden av vegen til det lille kjøkken blandt annet... iriterer meg også over dette fenomenet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner vogntogførerne. De har behov for plassen sin, vanskelig for de å parkere i oppkjørseln sin hjemme f.eks.

Men bør absolutt ta hensyn til allmennheten så langt det lar seg gjøre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.