#1 Skrevet Desember 21, 2009 Hei! Jeg bor i Bjerkvik, narvik kommune, og har en stund irritert meg sånn smått over parkeringen til vogntogene her i distriktet. annenhver dag kan man se nye finurlige parkeringer, som rett å slett får meg til å lure på om vogntogsjåførene tror dem eier gata?? i går kom jeg kjørende forbi "sentrum", å da ser jeg en tilhenger til en lastebil, som står parkert og forlatt MIDT i kjørefeltet i "handelsgata" (om det blir rett å si). I dag når jeg kom ned til sentrum, ser jeg to til som har parkert som om dem eier gata, å det på hver sin side av denne tilhengeren. så da står det 3 (TRE) store drog å sperrer 70% av gjennomkjøringen i "Handelsgata". dette var i lokalavisen "Fremover" for en stund tilbakle siden, men det blir tydeligvis ikke gjort noe med. legger ved et bilde av dette fenomenet : dum : Dette er rett utenfor "Det lille kjøkken" i bjerkvik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 22, 2009 Det er et resultat at det ikke bygges plasser man kan parkere på. Da må man ta seg til rette. Kjørte lastebil i Bjerkvik i førstegans tjenesten, og man har ikke noe valg mange ganger. Men, for all del, forstår frustrasjonen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 14, 2010 det er jo haugevis med plass i bjerkvik.. på andre siden av vegen til det lille kjøkken blandt annet... iriterer meg også over dette fenomenet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 19, 2010 Skjønner vogntogførerne. De har behov for plassen sin, vanskelig for de å parkere i oppkjørseln sin hjemme f.eks. Men bør absolutt ta hensyn til allmennheten så langt det lar seg gjøre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...