Anbefalte innlegg

Vi som ikke har Avant da...

Tenkte på å sette merkene på trekantrutene bak dørene, men der var det akkurat ikke plass...

 

Noen forslag ?

 

ja, de kan du plassere på rutene på bakdørene : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sliter litt med at noen av bokstavene sitter fast på den hvite remsen de er festet til. Bare tok så vidt opp, men allerede da satt noen igjen. Fikk de i posten i dag. :D Hvordan har dere gjort når dere har satt de på?

 

Nei, jeg får nok vente til våren nærmer seg... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde det på grillisten ( golf 2 )

 

En kammerat hadde det på øynelokket ( golf 3 )

 

Litt stilig plassering ... venstre side forøvrig.

 

Men nå har jeg ikke noe merke lenger.

 

Kanskje det hadde vert en ide å sendt ut et nytt merke med neste medlemsblad ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

denne har jeg fått lagd på et dekor firma. helt lik den orginale logoen til klubben bare blåst opp slik at den passer ruta. er dette i strid med reglementet skal jeg med glede fjerne den. (missforstå meg rett)

Bilde029.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Seriøst ?

 

Så lenge en er medlem av klubben kan dere ikke mene at styret skal godkjenne et klistremerke ?

 

Alle medlemmene av klubben må da eie denne copyrighten like mye ?

 

Ikke bare de som sitter i styre som eier den ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg også fikk laget et VACN klistremerke lik min farge på bilen (ca 2 cm store bokstaver) og har ikke hatt dette til godkjenning ? Er jo akkurat likt som det som "ble sent ut" , bare at det er i bilen sin farge.....

 

Svar gjerne på pm dere som har noe med det og gjør!! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Seriøst ?

 

Så lenge en er medlem av klubben kan dere ikke mene at styret skal godkjenne et klistremerke ?

 

Alle medlemmene av klubben må da eie denne copyrighten like mye ?

 

Ikke bare de som sitter i styre som eier den ?

 

 

jeg er veldig enig dette. jeg gjør det jo fordi jeg er stolt av klubben og har jo i tilleg kostet dette selv....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jeg herved bestille noen klistermerker? Da jeg ikke har noen....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

et spørsmål jeg ser er ubesvart er om klubben kunne få lagd disse som vi kunne hatt på innsiden av ruten oxo?!.. jeg tror det ville vært en god løsning som jeg ville brukt selv!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

syns også det er rart at dette må godkjennes...

sølv passer jo til de fleste biler, men noen ønsker jo kanskje i bilens farge og merkene er mye mer holdbare når dem er speilvendt og montert på innsiden.

så når ett medlem ønsker og koste på seg dette selv så er det rart av det må godkjennes fra "offentlig" hold.

 

kommer nok selv til å lage meg nye merker for å montere på innsiden, samt ett i front eller.no slikt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik ser det ut på min(Trykk for å se større):

vwmerke0zz.th.jpg

Måtte ta bort audi merket da, hadde ikke plass til det =|

Men ble ganske bra da syns jeg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med de gamle merkene, de med farge? Produseres ikke de lengre?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med de gamle merkene, de med farge? Produseres ikke de lengre?

 

Nei de produseres ikke lengre (heldigvis spør du meg :) ).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Seriøst ?

 

Så lenge en er medlem av klubben kan dere ikke mene at styret skal godkjenne et klistremerke ?

 

Alle medlemmene av klubben må da eie denne copyrighten like mye ?

 

Ikke bare de som sitter i styre som eier den ?

 

Det er for å sikre at logoen til klubben blir brukt riktig. Vi vil at logoen skal ha riktig utseende (skrifttype, farge og proporsjoner) hos alle. Jeg og andre i styret har logoen i vektorbasert format som kan brukes hos dekorfirmaer. Det pleier ikke å være noe problemer med godkjenning av bruk av logoen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei de produseres ikke lengre (heldigvis spør du meg :) ).

 

kompis kjører rundt med det gamle merket på golfen sin, det merket er ikke pent!

Men støtter forslaget og å få et merke som vi kan feste på innsiden.. Har mista "NORWEGEN" på mitt merke, delvis fra vask og små drittunger som liker å pelle på biler!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Visst dette med streamer i frontruta er ett "problem", at folk kopierer de uten godkjenning fra styret. Hvorfor kan ikke styret (eller noen andre for den saks skyld) få produsert en del streamere som evt. kan selges til medlemmene? Mulig det er jeg som ikke tenker på alt arbeid med det, men det må da være en enkel løsning på det.

 

Masse produser streamere i en mer eller mindre universal størrelse og selg dem slik at det dekker kostnadene å lage de. Da taper ikke klubben noe på det samtidig som at alle kjører med godkjent vare.

 

Bare en tanke liksom :cool:

 

MVH

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Visst dette med streamer i frontruta er ett "problem", at folk kopierer de uten godkjenning fra styret. Hvorfor kan ikke styret (eller noen andre for den saks skyld) få produsert en del streamere som evt. kan selges til medlemmene?

 

Dette spørsmålet har vel vert besvart tidligere. De ønsker ikke å produsere slike streamere siden det ikke er lovlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok da så. Tenkte ikke på det :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi som ikke har Avant da...

Tenkte på å sette merkene på trekantrutene bak dørene, men der var det akkurat ikke plass...

 

Noen forslag ?

 

Hadde jeg vært deg ville jeg satt et stk øverst på bakruta. Og når det går føyken i en bilvask, så har du et til......

 

Og ang montering.....når man har klistret det på, kan feks ei is skrape være lurt å stryke forsiktig over papriet før du river det av.......Det gjør jeg og lærte det av en "foliemann".........Funker som bare det!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei hei, har nettop fått disse merkene og skal til å sette dem på, hvordan gjør man det, er det bare å fjerne papiret på baksiden og stryke dem på. Spør sikkert dumt, men vil ikke miste noen av bokstavene under montering!!!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du setter stripen rett på ruta å gnir det godt ut. bruk gjerne et bankfort ect. og gni litt till. så er det bare å dra av taipen forsiktig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dra av MEEEEEGET forsiktig! Vær nøye, og se at bokstavene har festet seg godt! Vær tålmodig! Å gni godt med feks et bankkort først er nok en god ide.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Monterings anvisning av folie finnes HER!

Med illustrasjons foto.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger en guide på denne på hovedsiden til klubben.

 

Gikk på håret at jeg fikk min i den bakerste sideruta :)

Laget på mål for C4 sedan? :D

 

vacn.jpg

 

Hadde merket vært 2 mm lengre hadde det ikke gådd

 

Edit: bindestreken forsvant under montering. Fant den aldri igjen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne henvendelsen er vel i hovedsak til de som lager merkene! Hadde det ikke vært en ide å fått disse laget slik at man kunne velge å få dem for innvendig montering også! Personlig kunne jeg tenkt meg slike merker, ser for meg at det kommer til å forsvinne litt etter litt i vask, til vinteren, med skraping++

Hvis dette hadde vært mulig tror jeg mange kommer til å bytte montering!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.