#1 Skrevet Januar 19, 2005 Veibil gammelt nytt dette her eller? ser ikke VACN er med på lista.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 19, 2005 Dett er er faktisk nytt for meg! Men alt lokale arrangementer ønske velkommen Om VACN avd Stvanger lokallag er forspurt for nesten Morten svare på. Merkeligt at de "glemmer oss" det ruller jo en god del VW og Audi`er i distriktet her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 19, 2005 dette er nytt for meg... har ikke fått noen forespørsel men skal følge opp og se til at vi er med..(det forutsetter at medlemmer er med da...) Edit: sendt mail til de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 19, 2005 Det ser jo ok ut dette. Så langt har jeg ikke planlagt noe den helgen, så jeg er nok med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 20, 2005 Regne med att jeg er med.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 20, 2005 har lovet meg bort til vakt/hjelpe med ting til dette treffet lurte også litt på hvorfor VACN ikke var med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 20, 2005 sendte mail igår og fekk dette svaret: Heisann heisann! Prøvde tidligere i høst å ta kontakt med dere, sendte da mail både til post@vwaudi-club.no samt ett par adresser jeg fant på lokallag hjemmesiden deres, men fikk aldri noe respons. Var ihvertfall kjekt å høre at dere hadde lyst å være med oss på dette treffet. Dere vil få tildelt ett eget område på treffområdet, hvor dere selv kan arrangere diverse ting for lokallaget, som ett slags treff i treffet. F.eks skal Opel klubben ha sitt årlige treff på Veibil.no hvor dem skal kjøre diverse premiering osv. Som sammarbeidsklubb så vil medlemmene deres få rabattert pris på forhåndspåmeldingen for treffet. Det vil koste 200,- for hele helgen (fredag til søndag). Dere står da selv for denne påmeldingen, innsamling av penger og utlevering av adgangskort m.m. Annen informasjon ang. selve treffet vil det bli oppdatert fortløpende med på http://www.veibil.no hjemmesiden, så det er bare å følge med der utover vinteren/våren. Informasjon om forhåndspåmelding, tildeling av område på treffet samt annen pratisk informasjon vil komme siden. Hvis dere har en banner/logo dere ønsker å bruke på hjemmesiden vår kan dere bare sende den til meg så skal jeg få lagt den ut. Kan også forsikre dere om at dere ved å være med som sammarbeidsklubben ikke har noe arrangøransvar, hverken økonomisk eller på annen måte når det gjelder veibil.no treffet. Så det er ikke noe å beskymre seg over der. Er det noe du/dere lurer på så er det bare å spør enten ved å ringe eller på mail. så me e med!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 20, 2005 av nysgjerrighet..kem fekk du mail av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 21, 2005 hr. Hjelseth 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 21, 2005 kool, stiller nok opp.. skjer mye i vår me bilen.. justerbart senkesett er bestillt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 21, 2005 så me e med!! Bra Mr. lokallagsformann ordner opp Høres bra ut det som stod i mailen du fikk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 21, 2005 Konge... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 21, 2005 Høres jo ganske greit ut det... Ikke sikkert jeg stiller med bil men jeg kan godt være med og organisere standen og være på standen sånn som når det var treff på plantasjen. Syns det var veldig kjekt Så kan vi jo ha som mål å toppe standen vi hadde på plantasjen ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 22, 2005 hmm høres jo gøy ut dette, bor nå i sola men skal flytte til sommeren men tror nok jeg har lyst til å være med, blir vel ikke så mange sportback der kanskje? får min nå i feb så får vel gjort litt med den til sommeren... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 1, 2005 Dette begynner jo å nærme seg nå. Mange som skal dit eller? Vi er den del fra Kr.sand som mest sannsynelig skal dit, ikke bare VACN folk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 2, 2005 Eg ska! Garangtert!!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 2, 2005 Stille sikkert eg og vist bilen bler ferige t då.. Ska inn te morten og gjengen og fiksa litt og lakka litt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 2, 2005 Stille sikkert eg og vist bilen bler ferige t då.. Ska inn te morten og gjengen og fiksa litt og lakka litt.. hørte rykte om at du hadde vert innom... bakskjermen elle?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 3, 2005 Kan stemma godt d Morten.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 3, 2005 eg og har lyst.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 7, 2005 nå nærmer det seg og jeg trenger å få inn påmeldinger til treffet.. svar her eller send pm.. det er gratis å ta med bilen inn.. men koster 200.- for "helgepasset", dette er for å komme inn på plassen. mer info kommer.. slik som jeg ser det så skal: Hans Petter Nordbye, Svein Liland, Espen Magnussen, Tore Egil Steen, Cato M. Olsen, Morten Korneliussen, Bjørnar Nordland alle medlemmer kan melde seg på!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 7, 2005 ska ikkje du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 7, 2005 eee.... jo!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 7, 2005 då må du jo skriva deg sjøl opp og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 7, 2005 done....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...