Stavanger: Treff - Veibil.no 24-26juni på Reve

Anbefalte innlegg

Veibil gammelt nytt dette her eller? ser ikke VACN er med på lista..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dett er er faktisk nytt for meg! Men alt lokale arrangementer ønske velkommen :glad:

Om VACN avd Stvanger lokallag er forspurt for nesten Morten svare på.

Merkeligt at de "glemmer oss" det ruller jo en god del VW og Audi`er i distriktet her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette er nytt for meg... har ikke fått noen forespørsel men skal følge opp og se til at vi er med..(det forutsetter at medlemmer er med da...)

 

Edit: sendt mail til de

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser jo ok ut dette. Så langt har jeg ikke planlagt noe den helgen, så jeg er nok med :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regne med att jeg er med..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har lovet meg bort til vakt/hjelpe med ting til dette treffet

lurte også litt på hvorfor VACN ikke var med

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sendte mail igår og fekk dette svaret:

 

Heisann heisann!

Prøvde tidligere i høst å ta kontakt med dere, sendte da mail både til post@vwaudi-club.no samt ett par adresser jeg fant på lokallag hjemmesiden deres, men fikk aldri noe respons.

Var ihvertfall kjekt å høre at dere hadde lyst å være med oss på dette treffet. Dere vil få tildelt ett eget område på treffområdet, hvor dere selv kan arrangere diverse ting for lokallaget, som ett slags treff i treffet. F.eks skal Opel klubben ha sitt årlige treff på Veibil.no hvor dem skal kjøre diverse premiering osv.

Som sammarbeidsklubb så vil medlemmene deres få rabattert pris på forhåndspåmeldingen for treffet. Det vil koste 200,- for hele helgen (fredag til søndag). Dere står da selv for denne påmeldingen, innsamling av penger og utlevering av adgangskort m.m.

Annen informasjon ang. selve treffet vil det bli oppdatert fortløpende med på http://www.veibil.no hjemmesiden, så det er bare å følge med der utover vinteren/våren.

Informasjon om forhåndspåmelding, tildeling av område på treffet samt annen pratisk informasjon vil komme siden.

Hvis dere har en banner/logo dere ønsker å bruke på hjemmesiden vår kan dere bare sende den til meg så skal jeg få lagt den ut. Kan også forsikre dere om at dere ved å være med som sammarbeidsklubben ikke har noe arrangøransvar, hverken økonomisk eller på annen måte når det gjelder veibil.no treffet. Så det er ikke noe å beskymre seg over der.

Er det noe du/dere lurer på så er det bare å spør enten ved å ringe eller på mail.

 

så me e med!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

av nysgjerrighet..kem fekk du mail av?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kool, stiller nok opp.. skjer mye i vår me bilen.. justerbart senkesett er bestillt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så me e med!!

Bra Mr. lokallagsformann ordner opp : ja ::)

Høres bra ut det som stod i mailen du fikk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres jo ganske greit ut det...

Ikke sikkert jeg stiller med bil men jeg kan godt være med og organisere standen og være på standen sånn som når det var treff på plantasjen.

Syns det var veldig kjekt :D

 

Så kan vi jo ha som mål å toppe standen vi hadde på plantasjen ! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm høres jo gøy ut dette, bor nå i sola men skal flytte til sommeren men tror nok jeg har lyst til å være med, blir vel ikke så mange sportback der kanskje? får min nå i feb så får vel gjort litt med den til sommeren...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette begynner jo å nærme seg nå.

 

Mange som skal dit eller?

 

Vi er den del fra Kr.sand som mest sannsynelig skal dit, ikke bare VACN folk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg ska! Garangtert!!!!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stille sikkert eg og vist bilen bler ferige t då.. Ska inn te morten og gjengen og fiksa litt og lakka litt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stille sikkert eg og vist bilen bler ferige t då.. Ska inn te morten og gjengen og fiksa litt og lakka litt..

 

hørte rykte om at du hadde vert innom... bakskjermen elle??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan stemma godt d Morten..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg og har lyst.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå nærmer det seg og jeg trenger å få inn påmeldinger til treffet..

svar her eller send pm.. det er gratis å ta med bilen inn.. men koster 200.- for "helgepasset", dette er for å komme inn på plassen.

 

mer info kommer..

 

slik som jeg ser det så skal:

 

Hans Petter Nordbye, Svein Liland, Espen Magnussen, Tore Egil Steen, Cato M. Olsen, Morten Korneliussen, Bjørnar Nordland

 

alle medlemmer kan melde seg på!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ska ikkje du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eee.... jo!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

då må du jo skriva deg sjøl opp og :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.