#51 Skrevet Juni 26, 2005 Forsove seg helt til nå? Må vært litt av en h...te fest det da Og så sove så lenga da Treffet er jo over nå det da............... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Juni 26, 2005 Forsove seg helt til nå? Må vært litt av en h...te fest det da Og så sove så lenga da Treffet er jo over nå det da............... er liksom det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Juni 27, 2005 faen i helvete i faen sannvell.. havna på fest med han som kjørte den subarue wrx sti`en og avtalte at jeg skulle få sitte på med han og flere andre i dag.. men hvem tror dere det var som klarte å forsove seg og har nettopp våkna? joda.. du tippa rett det var nok meg! den sorte subaruen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Juni 30, 2005 Ingen bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Juni 30, 2005 den sorte subaruen? ja stemme... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Juli 3, 2005 han som eier den sorte subaruen heter Henrik. Er like gammel som meg om jeg ikke tar veldig feil. Henta bilen i tyskland nettopp. Kjørte en sølvgrå Toyota Celica (nyeste typen) før. Bare å møte opp på kvadrat på en onsdag så får du deg nok en tur på norske lovlige veier om du vil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Juli 3, 2005 han som eier den sorte subaruen heter Henrik. Er like gammel som meg om jeg ikke tar veldig feil. Henta bilen i tyskland nettopp. Kjørte en sølvgrå Toyota Celica (nyeste typen) før. Bare å møte opp på kvadrat på en onsdag så får du deg nok en tur på norske lovlige veier om du vil stemme det ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...