#126 Skrevet Februar 7, 2010 helt konge treff.. !!! banen var helmax og utrolig gøy og kjøre,..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet Februar 7, 2010 Tusen takk alle sammen for en fantastisk helg ! En spesiell takk til Vidar og kona som igjen har laga en helt fantastisk bane 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet Februar 7, 2010 Må henge meg på her og takke Jan Andre, Per Håkon, Vidar, Tina, Helge, alle andre frivillige og dere som kom opp og gjorde dette til ett knalltreff. FOr dere som ikke var der.. ett lite stemingsbilde fra Lørdagen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet Februar 7, 2010 Et meget vel gjennomført vintertreff! Utrolig opplevelsesrik helg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet Februar 7, 2010 Nok en gang kan man takke for et flott treff og en hyggelig helg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet Februar 7, 2010 Må si at dette frister til gjenntagelse. 1 gang jeg er på et vintertreff og jeg storkoste meg. skulle vært flere slikte vinter treff men men. håper det kommer masse bilder.. nu er man endelig hjemme i sofan etter en lang og slitsom tur på glatt føre med bilhenger på slep.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet Februar 7, 2010 Mange takk til arrangører og fremmøtte som gjorde dette til ett fantastisk treff, det beste noensinne! Ses til neste år igjen!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet Februar 7, 2010 (endret) Var der bare lørdag denne gangen, men fikk da kjørt 10 mil på isen alikevel inkludert en litt drøy kutting av en sving Kjempetreff og for en gangs skyld skal jeg ikke klage på banen for i år var den bredere og man unngikk "togsporene". En kjempetakk til Vidar og de andre som sto for arrangementet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet Februar 7, 2010 Supert treff,nok en gang! Tror jeg får prøve meg med pigg neste gang Takk til arrangører og fremmøtte! Sees igjen neste år! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet Februar 8, 2010 Da er vi nesten hjemme, 10 min igjenn. Så jeg får neg jo faktisk 2 timer søvn før jeg må på jobb:) må bare takke alle for et supert treff, spesiellt vidar og kona som har lagt ned mange timer! Gleder meg til å se bilder nå zzzzZZZZZzzzzz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet Februar 8, 2010 Takk for et konge treff folkens!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet Februar 8, 2010 Takk for supert gjennomført treff!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet Februar 8, 2010 Takker også for et flott treff med mye moro. Utrolig mange hyggelige mennesker med samme sykdom:) Anbefales 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet Februar 8, 2010 Vil bare si tusen hjertlig takk for et knall gjennomført treff:klapp: Bana var jo virkelig suveren i år Vi ses igjen til neste år! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet Februar 8, 2010 Takker også for et flott treff med mye moro. Utrolig mange hyggelige mennesker med samme sykdom:) Anbefales Jo takk i like måte og fortsatt god bedring:) Stor takk til alle frivillige, til Vidar og andre som har en finger med i banen, beste noen gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet Februar 8, 2010 Dette var saker! Noen som vet om det går an å få kjøpt bilder fra treffet? Tror de fikk et par blinkskudd av meg på slutten av s-svingene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet Februar 8, 2010 Suverent treff:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet Februar 8, 2010 Dette var saker! Noen som vet om det går an å få kjøpt bilder fra treffet? Tror de fikk et par blinkskudd av meg på slutten av s-svingene. Grimstvedt Photo Lagmansvangen 22, 15240 Sødertalje Mob. 070-4416755 (sto det på kvitteringen min.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet Februar 8, 2010 Heisann. Ikke for å være slem med fotografen der. Men Joachim Næss i klubben tok helt fantastiske bilder! Og dere får sikkert kjøpe noen av han. Så kanskje tjener han noe på hobbyen sin han å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet Februar 8, 2010 Takker for et konge treff!! Selv uten bane bil så koste jeg meg med Japse krapylet mitt som Redningstjeneste Kjekt å kunne gjør litt nytte for seg når man først er der alikavel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet Februar 8, 2010 Takker for et konge treff!! Selv uten bane bil så koste jeg meg med Japse krapylet mitt som Redningstjeneste Kjekt å kunne gjør litt nytte for seg når man først er der alikavel Takk for et kjempetreff, og takk for utallige redninger;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet Februar 9, 2010 Takk for ett kjempe bra treff! Banen var vel beste noen sinne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet Februar 9, 2010 Tusen takk for kjempe helg! Spesielt takk til Vidar & Tina og Jan Andre! Veldg hyggelg å treffe mange fra klubben igjen:-) Er hjemme igjen etter 2000km i løpet av helgen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet Februar 9, 2010 Takk for ett supert treff Var kun tilskuer , men var uansett ett av de beste treffene jeg har vært på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet Februar 9, 2010 Knall bra treff , rundet 26 mil på bane i helga gitt, !! var rett og slett super gøy,.! tror bilen gikk nesten 4 timer i strekk på søndag da mange skulle sitte på !!! Bare synd det er så lenge te neste gang nå da !! men men, trimme bil og få seg pigg til neste år ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...