VACN Vintertreff Funäsdalen 5-7 februar 2010

Anbefalte innlegg

Hvor mye bør jeg justere bilen opp hvis jeg skal utpå banen?

Har mine anelser om at den når er "litt" for lav til banen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye bør jeg justere bilen opp hvis jeg skal utpå banen?

Har mine anelser om at den når er "litt" for lav til banen ;)

 

ja dette lurte jeg oxo litt på?? om banen er jevn og fin?? vurderer en dagstur bare.. for å se på gærningene og karnsje prøve en runde selv:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er stort sett bare å skru den opp det som går. De åra jeg hadde S6'n der oppe så lå bunnpanna å skrapet i isen mot slutten av helgen pga hjulspora etter alle med ispigg. Og min var IKKE mye senket. Så har man muligheten så er det bare å heve så mye du kan for å være på den sikre siden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det gikk greit med senk i fjor egentlig. syns ikke det var så sporete. Men i år så blir det orginal dempere framme iallefall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke helt om det er lov å si!

 

nei stemmer !!! Forum politiet ja,,, sorry!! skal skjerpe meg !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye bør jeg justere bilen opp hvis jeg skal utpå banen?

Har mine anelser om at den når er "litt" for lav til banen ;)

 

Skru den opp som Mr.Skår :D heheh

Gikk nå greit med min i fjor da..Litt subbing under må man regne med,er jo tross alt et banetreff ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

[ATTACH]138940[/ATTACH]

 

Vi er oppe for å finjustere banen. Har lånt heftig utstyr til å justere ujevnheter i banen.

Det er en vannpumpe som pumper 100 000 liter i timen.:)

 

Finjustering er OK, men for guds skyld ordne banen breiere, slik som på Sigdal, så ikke alle må kjøre i samme sporet og vi får "togskinner" som i fjor og året før. Banen må være så brei at man kan komme gjennom den uten å følge idealsporet. Da vil folk sladde litt i "hytt og pine" og man får jevnere slitasje i svingene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørt bare et rykte om dt var parkeringskjeller på eriksgården stemmer dt?

glede meg nå sinnsyk til treffet:P

håp bare bilen ikke er for lav for da blir dt lite artig =(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har bil og lappen for å dra bilhenger, som kunne tenkt seg og ta med seg meg og Golfen min oppover?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet av ledig rom/avbestillinger på hotel funesdalen eller eriksgården? Isåfall send meg en melding på 95829450 eller PM, står på venteliste. Men det eneste året jeg er treg med å bestille, er vel det året det ikke skal bli noe ledig...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forhåndspåmeldingen til middagen på eriksgården gjøres det der nede eller må dette fikses før?

 

Vi ligger på hotell funasdalen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Middag på lørdag må hotellet ha beskjed om på fredag! Fredag bør de ha beskjed torsdag. Fredag morgen senest!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Middag på lørdag må hotellet ha beskjed om på fredag! Fredag bør de ha beskjed torsdag. Fredag morgen senest!

 

Er det hotellet (Eriksgården) vi skal gi beskjed til, eller skal vi "melde oss på" via noen i klubben (ser Joachim har ført opp Jan Andre som Treff-leder) for å delte på klubbens fellesmiddager?

Vi blir 2 personer som mest sannsynlig blir med på fellesmiddagen både på fredag og lørdag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt praktisk info.

 

CASH IS KING! Altså, kontanter i NOK er det som gjelder. Er du ikke medlem/bet medlemskontigenten betal den nå. Kan også gjøres der oppe, men håper i det lengste å slippe så mye av den type arb :)

 

Prøv å etterstrebe å få ferdig registrering og betaling på Torsdag (tror jeg er der oppe til klokken 18.00 vaffal) og Fredag på eriksgården. (så slipper vi å stresse med penger etc på isen)

 

Jeg skal prøve å være der så mye som mulig. Muligens skal jeg ut å kjøre snøscooter på fredag.

 

Når jeg registrer så blir det da med navn, MEDLEMSNUMMER, tlf, skiltnummer, biltype, bur(ja/nei), pigg/ispigg/piggfritt, 4 hjulstrekk eller ikke, ca HK. (de siste 3 med tanke på VACCS)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra jobba Vidar & Co!

Siden jeg ikke klarer og konkurere med de raske audiene med min audi, får jeg ta med "ikke VAG" bilen i år.

Tysk besøk er på vei, ferdig pakka trekk bil, bil rigga med ishjul på henger.... mangler bare at det er Torsdag idag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På tide å reise! Sjekker når vi kommer til Funes ang påmelding til mat! ring meg på 90191212 dersom dere lurer på noe, skal ha middag. SMS med antall og Navn er også bra. Er på scooter tur fredag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som skal opp til funesdalen i morgen som kunne tatt med v reimer til meg?

 

Har bestillt og betalt 2 stk reimer på torshov bilrekvisita avdeling storo, men rakk ikke å hente ut disse i dag. Om noen kan stikke innom torshov på storo og hente ut disse blir jeg meget takknemmelig, de er som sagt kjøpt og betalt.

 

Mål på reimene er 888x10 og 950x13.

 

Om noen andre kjører forbi en bilrekvisita sjappe i morgen og kan handle med slike reimer blir jeg også veldig glad :D

 

Bremset 80q i kveld, og den spiser reimer :)

 

Ta gjerne kontakt med meg på 932 87 739.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan melde om greit vær her oppe. Snør litt og er ikke så forferdelig grusomt kaldt som i fjor. Tror det blir en liten tur med snøscooter etterpå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HJELP!. er det noen som har, eller vet om noen skal opp til funasdalen?trenger en eller fler hydr ventilløfter til 2,2 20vt femmer?

er en som har tatt kveld.

venligst ring 45511005 Arnt-Ivar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde det kjempe artig idag iallefall:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må henge meg på å skryte av et super bra arangement. All ære til samtlige som har stått for gjenomføring av dette :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.