VACN Vintertreff Funäsdalen 5-7 februar 2010

Anbefalte innlegg

Må bare få takke for et supert treff!! Var absolutt verdt å kjøre 17 timer hver vei for et slikt treff!!

Stor takk til Vidar og hans hyggelige kone!! Vi kommer garantert tilbake neste år! (Da med fly til Oslo og leiebil derifra)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare få takke for et supert treff!! Var absolutt verdt å kjøre 17 timer hver vei for et slikt treff!!

Stor takk til Vidar og hans hyggelige kone!! Vi kommer garantert tilbake neste år! (Da med fly til Oslo og leiebil derifra)

Takk for sist! :)

Men hvorfor til/via Oslo (Gardermoen) og ikke Trondheim (Værnes) til neste år? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er jo serka 3 timer kjøretur fra Trondheim til funes :) så bli jo litt kortere kjøre tur da

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Billigere billetter til hovedstaden fra Tromsø! som regel...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Billigere billetter til hovedstaden fra Tromsø! som regel...

Ok, men såpass mye billigere at det lønner seg å kjøre omtrent dobbelt så langt etterpå (med tanke på på km, drivstoff, mat osv.)? Men... dere er vel vant med å kjøre langt tur/retur vintertreff dere! : smil :

Kjempebra Henrik! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, men såpass mye billigere at det lønner seg å kjøre omtrent dobbelt så langt etterpå (med tanke på på km, drivstoff, mat osv.)? Men... dere er vel vant med å kjøre langt tur/retur vintertreff dere! : smil :

Nei 2 timer ekstra er ikke noe som merkes:)

Vi for se hvor vi lander, da det er jo et år til neste gang!

Men glede oss gjør vi!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flyet lander jo tross alt ikke i trondheim , men i stjørdal ;)..... , da kjører man jo raka vegen igjennom tydal over til brekken :)

Noe som er mye kortere enn å kjøre til funes via tr.heim og støren :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er bilutleie i Stjørdal da?? Vi må jo låne en VAG bil!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Værnes er jo full av bilutleie firmaer..... noen har sikkert en VAG :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi skal ikke fortsette diskusjonene om leiebil på Værnes kontra Gardermoen, og hvor det lønner seg å fly om et års tid da..!? (Og evt i egen tråd ;) ). Er tross alt (dessverre) et helt år til neste gang...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har oversikt over hvor mange (betalende) medlemmer som deltok her?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det var 59 eller 60 betalende og 3 ikke betalende (arrangør)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Køyre alle med rallypigg her eller? Blir eg stempla som komplett tulling om eg stille med vanlige pigg/piggfrie dekk?:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Køyre alle med rallypigg her eller? Blir eg stempla som komplett tulling om eg stille med vanlige pigg/piggfrie dekk?:P

Nei, langt i fra alle kjørte med rally-/ispigg på dette treffet i år :) Det var flere som kjørte med vanlige piggdekk, men ikke så veldig mange som kjørte piggfritt i år.

Mener på at det var en del flere som også kjørte piggfritt på fjorårets treff : klø :

Tror nok ikke du blir stemplet som noen tulling om de stiller med noen av de alternativene ;) Selv hadde jeg tenkt meg utpå med vanlig piggdekk og fwd, men ble brått stoppet av en som klart kan betegnes som en tulling kvelden i forveien : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjørte piggfritt satt likebra som folk med pigg. dog hadde jeg flonka nye conti dekk på,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv hadde jeg tenkt meg utpå med vanlig piggdekk og fwd, men ble brått stoppet av en som klart kan betegnes som en tulling kvelden i forveien : bh :

Noe som gikk galt?

Selv kjørte jeg piggfritt men var utfor banen en del ganger også :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe som gikk galt?

Tja, alt etter hvordan man betegner det, men etter denne tråden å bedømme så gikk det ikke helt min vei nei :P;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjørte også piggfritt, hadde såklart vært bra med litt mer feste for høyere fart, men hadde det morsomt fordet og det funka absolutt bra : smil : Holdt meg på banen bortsett fra 3 ganger på to runder når grandiose scandinavian flicks skulle innlæres :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.