#76 Skrevet Januar 27, 2010 Hvordan er det med muligheter for å kjøre med rallycross rigget bil? Hva av lys o.l. må sitte der? Kan leie på prøveskilt, så det går bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Januar 28, 2010 Da er kjøre ruten klar! Skal bli ei artig helg!! KART Satser på longest distance! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Januar 28, 2010 Da er kjøre ruten klar! Skal bli ei artig helg!! KART Satser på longest distance! Tror du vant uten TVIL!! God tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Januar 28, 2010 Da er kjøre ruten klar! Skal bli ei artig helg!! KART Satser på longest distance! Omtrent 3-4 x vår kjøredistanse God tur ja, så ses vi i Funäsdalen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Januar 28, 2010 Tror du vant uten TVIL!! God tur Håper på en bra premie!! Omtrent 3-4 x vår kjøredistanse God tur ja, så ses vi i Funäsdalen! Vi starter natt til fredag kl 0400:) Satser på å være fremme før middagen kl 2100! Å så blir det fest!! Vi sees!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Januar 28, 2010 Vi starter natt til fredag kl 0400:) Satser på å være fremme før middagen kl 2100! Vi har så lang vei å kjøre vi, så vi er nødt å starte torsdags morgen hvis vi skal være sikre på å nå fram i tide 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Januar 28, 2010 Vi har så lang vei å kjøre vi, så vi er nødt å starte torsdags morgen hvis vi skal være sikre på å nå fram i tide Det var planen våres også, men må jobbe torsdagen. Men blir en artig road trip! Heldigvis har funesdalen hotell en spa avdeling å basseng så blir til å tilbringe litt tid der:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Januar 28, 2010 Det var planen våres også, men må jobbe torsdagen. Men blir en artig road trip! Heldigvis har funesdalen hotell en spa avdeling å basseng så blir til å tilbringe litt tid der:) Ok Skal dere bo på Funäsdalen hotell altså? Kjempe, der skal jeg/vi også bo! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Januar 28, 2010 Ok Skal dere bo på Funäsdalen hotell altså? Kjempe, der skal jeg/vi også bo! Ja vi skal på hotellet! Regne med vi finner hverandre! Artig å møte folk ifra klubben! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Januar 28, 2010 noen som vet om det er ledige rom på hotelet funesdalen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Januar 28, 2010 Da er første post oppdatert med mer detaljert program. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Januar 28, 2010 Hvordan er det med muligheter for å kjøre med rallycross rigget bil? Hva av lys o.l. må sitte der? Kan leie på prøveskilt, så det går bra. Meg bekjent så burde jo dette gå bra så lenge man har prøveskilt. Det er jo lov med andre bilmerker også denne gangen! (Du skriver ikke hvilket merke bil det er, så jeg nevner det bare) Av lys så må vel kjørelys, blinklys å bremselys fungere så folk ser deg. Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Januar 29, 2010 Da er første post oppdatert med mer detaljert program. Program: Fredag 5 Februar Kl 2030 Påmelding isbanekjøring og VACCS Regner med at det ordner seg på en eller annen måte uansett, men spør for sikkerhets skyld allikevel Hva med de som ikke er tilgjengelige på Eriksgården kl 20.30 på fredagen? Hvordan skal de ordne med påmelding til isbanekjøring og VACCS? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Januar 29, 2010 Noen som vet hvordan det ligger an med muligheter for taxi i Funäsdalen (bet meg ikke merke i dette i fjor )? Det jeg tenker på er hvis man f.eks. har lyst til å delta på fellesmiddag på Eriksgården og samtidig ta seg en øl e.l. til maten... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Januar 29, 2010 Noen som vet hvordan det ligger an med muligheter for taxi i Funäsdalen (bet meg ikke merke i dette i fjor )?Det jeg tenker på er hvis man f.eks. har lyst til å delta på fellesmiddag på Eriksgården og samtidig ta seg en øl e.l. til maten... Bor du på hotelet så kan du gå dit.. ikke mange minutta vist ikke så går det taxi å pirat taxi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Januar 29, 2010 Bor du på hotelet så kan du gå dit.. ikke mange minutta vist ikke så går det taxi å pirat taxi Skal bo på Funäsdalen hotell ja... Så det er like i nærheten altså? Bodde jo på Eriksgården i fjor, så tenkte ikke så mye over andre ting da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Januar 29, 2010 Skal bo på Funäsdalen hotell ja... Så det er like i nærheten altså? Bodde jo på Eriksgården i fjor, så tenkte ikke så mye over andre ting da Jepp et godt stein kast unna går opp på veien å litt ned bakken så opp bakken til Eriksgård så er du der 5-10min alt ettersom kor kaldt det er å evt litt lenger om du prøve å låne en snøscooter på veien... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Januar 29, 2010 å evt litt lenger om du prøve å låne en snøscooter på veien... Takk for info, kjekt å vite! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Januar 29, 2010 da fant jeg ut at jeg ikke har råa til å dra til funesdalen: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Januar 30, 2010 Finjustere eller tjuvtrene så du har et forsprang på de andre? Slapp av Marius jeg kommer og jeg skal kjøre fran 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet Januar 30, 2010 Hvordan blir klasseindelinga for VACCS på is? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Januar 30, 2010 Ispigg, piggdekk og piggfritt som i fjor kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet Januar 30, 2010 Vi er oppe for å finjustere banen. Har lånt heftig utstyr til å justere ujevnheter i banen. Det er en vannpumpe som pumper 100 000 liter i timen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet Januar 31, 2010 Fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy Faen no gleder jeg meg altså..!! må vel i skogen og tjuv trene litt i kveld no !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet Januar 31, 2010 må vel i skogen og tjuv trene litt i kveld no !! Vet ikke helt om det er lov å si! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...