"Baggran tjugotio" 11-13 Juni

Anbefalte innlegg

Som i år som i fjor, og året før der, og før der igjen.... kommer Bugrun i år også, og det er lagt til andre helga i juni, altså 11 - 13 juni. Vet ikke om det kræsjer med hovedtreffet på Våler i år også men jeg tenkte å lufte tanken da,dog det er litt i det tidligste laget, men jeg tenkte som så at nå kan hvertfall ikke folk legger skyld på at de ikke har fått det med seg :P hehe

 

Så hvor mange er med på dette i år og er med på ordne seg fri torsdag og blir med på cruising nedover til Mantorp Park torsdag morgen.

 

mvh Ray : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg drømmer hvertfall om å være med i år, men har jo ikke førerkort lengre så blir antageligvis stoppet av det :( hvis ikke dama er en engel da! hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er Våler treff helgen føre i år;)

Står det hvertfall på hovedsiden.

SKAL nedover i år å, men blir ikke så vi drar tidlig på torsdag.

Kanskje på kvelden slik vi gjorde i fjor.

 

Blir spennende å se hva en skal kjøre nedover da og ikke minst om en kommer frem: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg slenger meg med her om det er fri fra jobb å få =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

frister det frister :P

 

det er bare å slenge seg med!!!!!! ikke noe å tenke på en gang :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reiser grytidlig Fredag morgen.....:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er bare å slenge seg med!!!!!! ikke noe å tenke på en gang :P

 

må prøve å få det med meg !!!!!! :P hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reiser grytidlig Fredag morgen.....:)

 

bli heller med nedover på torsdagen så har vi hele fredagen og ta av, og dessuten får vi de plassene vi pleier å ha ;)

 

KIM: du har å bli med!!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bli heller med nedover på torsdagen så har vi hele fredagen og ta av, og dessuten får vi de plassene vi pleier å ha ;)

 

KIM: du har å bli med!!!!!!

 

hehehe ser ikke ut som jeg har no valg : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med :) forhåpentlighvis med egen bil denne gang :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenkte og ta turen i år, for første gang :D

Tar ferie uken mellom hovedtreffet og bugrun så henger meg på med dere mjøsa folk ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal på bugrun. Men for min del blir det avreise Fredag. velger også å møte på oslo gjengen på momarken og kjøre den veien.

Så lenge det blir like mange som reiser på torsdagen nedover i år og så burde det ikke være noe problem med å holde av plass som vi gjorde i fjor til de som kommer senere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

x2 Rolf

Hvis jeg skal så blir det avreise grytidlig freddan, som vanlig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må man melde seg på noe for og få være med på den "campen" eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bra Roy og Joachim, jeg reiser som sagt nedover på torsdagen som vanlig, så om det er flere av dere som ønsker å slå følge da så hadde deet vært moro :)

(klart nå er det litt langt frem i tid, men desto lettere å forhandle seg til fri til da)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reiser grytidlig Fredag morgen.....:)

 

Henger meg på denne jeg også tenker jeg:)

Håper på godt vær..

Hvor langt er det dit?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med å bli med jeg også ;) Får se hva jeg kjører da :P Bårdi snakket om å ha med både golf4 og golf2, så da trenger han vel sjåfør til den ene, eventuelt passasjer i en av dem :)

Dette passer jo bra med at siste eksamen er 9.6, da kan jeg jo dra ned torsdag 10.6 :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir nok med tidlig torsdag ser det ut til (om det ikke skal skje underverker å jeg får meg jobb da :P)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ca 50 mil. om du drar fra Oslo eller Hamar. spørs på ruta man velger med andre ord.

 

Ingen som må melde seg på. Men det blir fort trangt på campen. Vi har pleid å holde av et ganske stort område til utpå fredags ettermiddagen så de som kommer senere da får evt krangle til seg litt plass innimellom. Stort sett vanskelig å holde av plass til noen som kommer senere en fredagskvelden. Men alt går ann som regel. Et telt tar som regel ikke store plassen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ca 50 mil. om du drar fra Oslo eller Hamar. spørs på ruta man velger med andre ord.

 

Ingen som må melde seg på. Men det blir fort trangt på campen. Vi har pleid å holde av et ganske stort område til utpå fredags ettermiddagen så de som kommer senere da får evt krangle til seg litt plass innimellom. Stort sett vanskelig å holde av plass til noen som kommer senere en fredagskvelden. Men alt går ann som regel. Et telt tar som regel ikke store plassen.

 

Jeg kommer nok fredag ettermiddag sammen med den gjengen som reiser fredag morgen, så det høres bra ut:D

Blir det t-skjorter og klistremerker osv i år da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne vært grådig morsomt dette her, men er usikker på om jeg får det til pga jobb.. Og ett annet element er å få lurt med dama på detta her :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne vært grådig morsomt dette her, men er usikker på om jeg får det til pga jobb.. Og ett annet element er å få lurt med dama på detta her :P

 

Jeg kan hjelpe deg og overbevise Lise da;)

Du kan jo si som sist, att du skal være med kompisene på tur:D

Og om hun ikke liker det, får hun være med selv : vinke :

 

Den funker stort sett:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette frister ja... Får se hvordan det klaffer med arbeidshelg etc....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.