"Baggran tjugotio" 11-13 Juni

Anbefalte innlegg

den dagen de fleste reiser blir jeg med :P morro med litt kolonne

bilen buurde være ferdig til da :P lell om ting går veldig sakte(kansje fordi der er vinter) :P

 

men jobben er lett å få fri fra så det går greit ivertfall :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

allerede ordnet fri torsdag og fredag her:) Kjerringa her synes hvertall det er kjempegøy i svenskeland så hu blir med for 4 gang iår:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

T-skjorter og klistremerker blir det nok i år og. Men vi har vel innført en liten policy om en "prøvetid" for folk. Har vært noen tendenser til at folk ikke har klart å styre seg etter alkohol inntaket der og da er det ufattelig kjedelig hvis det skulle skje noe og personen har en fin T-skjorte hvor det står CAMP NORWEGEN på.

 

Vi har et upåklagelig godt rykte på bugrun og folk kommer som regel oppom for å hilse på da vi har blitt en såpass stor gjeng med faste folk. Men vi har alltids åpninger for å få med flere ;)

 

Alt dette vil vurderes fortløpende som det nærmer seg. Sånt begynner vi uansett ikke å styre med før vi nærmer oss Mai ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får prøve å legge snuplassen i råneruta til finskene litt lenger ned i år, så vi slipper flere uhell!

Satser på å bli med i år også!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den råne ruta gjelder jo for hele bugrun. Så det får vi nok ikke gjort noe med. Litt av grunnen til at det litt ålreit å campe der vi gjør også. Så får vi sett mye rart. Men såklart fulle idioter i "ny" bil som i fjor får vi håpe vi slipper.

Desverre skjer det et eller to tilfeller av slikt nedpå der. Og i fjor måtte en av våre kamerater få smellen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja rundt 10 fulle finner i en nyinnkjøpte golf en. Han kunne ikke å kjøre bilen og satte den i første istede for revers. Det endte i fronten av en av våre biler med dertil krangel og problemer som endte med politi og mye styr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja rundt 10 fulle finner i en nyinnkjøpte golf en. Han kunne ikke å kjøre bilen og satte den i første istede for revers. Det endte i fronten av en av våre biler med dertil krangel og problemer som endte med politi og mye styr.

 

til de av dere som lurer så er denne saken ferdig oppgjort og alt endte godt. Eier har fått tlf fra den svenska polisen og saken er ute av verden.

Kjedelig når slike ting skjer, men "Finnene" hadde ikke så mye å stille opp med når hele "Camp Norwegen" så episoden, godt det ikke ble personskader.. :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at jeg tar turen og.

Er campingvogn usosialt og brautete, eller får jeg sitte rundt leirbålet for det?

Jeg reiser torsdag, helst i en kolonne....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Campingvogn er ikke noe problem. Men kolonna kjører ofte litt fortere en man drar med vogn. Spørs jo på den som drar vogna det såklart ;) Er bare det at 50 mil i fartsgrensa blir fort slitsomt. Så litt gasspedal er det ofte når man drar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvetid ? hvordan fungerer dette for oss som drikker sjeldent og ellers er englebarn da? :D

 

Skjønner godt det, kjedelig om en eller to skal ødelegge for alle..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Campingvogn er ikke noe problem. Men kolonna kjører ofte litt fortere en man drar med vogn. Spørs jo på den som drar vogna det såklart ;) Er bare det at 50 mil i fartsgrensa blir fort slitsomt. Så litt gasspedal er det ofte når man drar.

 

Høres ut som det blir en tur på G-sport for å sjekke telt-markedet.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvetid ? hvordan fungerer dette for oss som drikker sjeldent og ellers er englebarn da? :D

 

Skjønner godt det, kjedelig om en eller to skal ødelegge for alle..

 

Kanskje en t-skjorte med "Camp- Norwegen rookie" blir løsningen.

 

I neon-grønn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvetid ? hvordan fungerer dette for oss som drikker sjeldent og ellers er englebarn da? :D

 

Det er nok ikke noe problem, her virker det som om alle har det like moro om en drikker eller ikke :P nok underholdning får du uansett så du kommer ikke til å kjede deg , hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

synd man kjører audi, for dette hadde vært moro tror jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har blitt kjørt både audi og volvo nedover.. Tror ikke det blir noe problem!

 

Kjipt med fyllekjøring på området.. Godt det løste seg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dukker opp en del andre bilmerker å, men de parkerer stort sett litt i bakgrunn, eller utenfor området.

har vært nedover 2 år og dette blir nok en tradisjon :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har veldig lyst til og ta turen nedover, men må isåfall ordne meg en telt plass av noe slag :o

 

Bugrun høres ut som en veldig moro sammenkomst så.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har veldig lyst til og ta turen nedover, men må isåfall ordne meg en telt plass av noe slag :o

 

Bugrun høres ut som en veldig moro sammenkomst så.

 

Du har møteplikt, Anders : smil :

 

Har flere iglo telt jeg : vinke :: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Iglo telt sier du?

 

Im all in..! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

91 dager igjen and counting :P

 

digg å se vårsola stikke frem og får smeltet bort denne snøen, asfalten begynner å komme til syne.

 

*jeg liker dette*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sommerlissene er på, så bare og telle ned!

 

Iglo jo Anders;)

Jeg vet jo du helst vil dele med meg :P

Men du kan få ett helt for deg selv :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er med, såfremt jeg kan få fri på jobben torsdagen. må få med meg BugRun for en gangs skyld jeg også! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel viktigst å få fri Fredagen Dan-Inge.

 

Men er greit å ha litt fri før og få pakka ned og gjort klar bilen. Jeg tar fri hele uka før bugrun ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.