#76 Skrevet Juni 2, 2010 Jeg tenkte forhøre meg om iskasser til Torsdag morgen fra Knutstad Holen. Hvor mange er int? Jeg må vite antall og det blir i tilfelle bindende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Juni 3, 2010 Jeg skal ha iskasse og om 1 uke er på i god driv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Juni 3, 2010 Jeg og drar på fredag siden jeg ikke får fri mer enn en dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Juni 3, 2010 Stian ordner iskasse for meg, så den får jeg på fredagen Lista er oppdatert nok en gang. Om akk en uke nå er vi vel fremme regner jeg med (vi som reiser fra morran hvertfall) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Juni 3, 2010 Skal vi spikre et avtaletidspunkt for samling øst for Karlstad? Noen med gode tips? Jeg husker sannerlig ikke hva navnet er på det stedet vi møttes i fjor.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Juni 4, 2010 Skal vi spikre et avtaletidspunkt for samling øst for Karlstad? Noen med gode tips? Jeg husker sannerlig ikke hva navnet er på det stedet vi møttes i fjor.... Da hadde vært bra det, jeg husker ikke hvor vi møttes en gang jeg. hehe Rolf husker sikkert det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Juni 6, 2010 (endret) Nå begynner det å nærme seg.... Noe mer bestemt om klokkeslett etc for avreise? Jeg regner med at den Statoilstasjoen det refereres til er den nede ved CC-mart`n på Hamar? En annen ting, hvor lenge er det vanlig å bli der søndag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Juni 6, 2010 Ifølge googlemaps er estimert reisetid fra Hamar til Karlstad ca 3 t 50 min. Fra Drammen ca 3 t 30 min. Så da blir det avreise herfra til samme tidspunkt som dere fra Hamar. Vi får holde telefonisk kontakt og ta møtested på sparket - same procedure as last year 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Juni 6, 2010 hmf... hvor lang tid tar det da fra Fiskekroken 6, 9017 Tromsø ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Juni 6, 2010 hmf... hvor lang tid tar det da fra Fiskekroken 6, 9017 Tromsø ? http://www.viamichelin.co.uk/web/Itineraires?strStartLocid=34MTE1YWZreXcxNjM2LjA0d3A2bzEwNTFlZDg4Y05qa3VOamsxTlRRPWNNVGd1T1RZek9EST1jTmprdU5qazFNamM9Y01UZ3VPVFkxT1RVPWdOamt1TmprMU16WXhPQT09Z01UZ3VPVFkxTWpJMU9BPT0wYkZpc2tla3Jva2Vu&strDestLocid=3bMGxSRVBfVEFfMjc1MjAzMTEwMTE4NDA2U0VSUkVQMTExMGNOVGt1TXpjNE1ERTVjTVRNdU5EazVNVFUy&intItineraryType=1&caravaneHidden=false&vh=CAR&strVehicle=0&itineraryCarType=0&itineraryFuelType=0&isFavoriseAutoroute=false&isAvoidPeage=false&isAvoidVignette=false&isAvoidLNR=false&isAvoidFrontiers=true&dtmDeparture=6%2F6%2F2010&distance=mi&devise=0.6756757|GBP&indemnite=&carbCost=1.3&autoConso=6.8&villeConso=6&routeConso=5.6 en liten svipp tur bare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Juni 6, 2010 hmmm... det var da ikk så langt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Juni 7, 2010 blir vel avreise fra statoil i 8 tiden vel? som det var i fjord... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Juni 8, 2010 De luftkjølte svenskene planlegger en reclaim av BugRun: http://www.meanbugs.com/punbb/upload/viewtopic.php?id=14904&p=1 Synd de planlegger ankomst Mantorp på fredag da... Jeg ser ikke helt problemet med en blanding av luft- og vannkjølte biler på BR, selv om grunnideen var for luftkjølte. Selv har jeg ingen problemer med å akseptere at de ønsker at det skal være noe roligere på nattestid, uten råning (i fylla, kanskje - finnene i fjor) og unødig høy musikk. Men at de skal "kreve" campen tilbake er vel kanskje 10 år for sent? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Juni 9, 2010 Selv har jeg ingen problemer med å akseptere at de ønsker at det skal være noe roligere på nattestid og unødig høy musikk. slapp av jeg har solgt Bora'n så det blir ikke noe særlig musikk spilling fra min nåværende bil Ikke lenge igjen nå wheeeeeee 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Juni 9, 2010 kopierer linken Gry la ut i en annen tråd: Dagens værprognose fra Storm (femdagersvarsel): http://www.storm.no/vaer/58.35166744...94921875#dag=5 Dette forteller Yr oss om helgens vær: http://www.yr.no/sted/Sverige/%C3%96...mmun/helg.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Juni 9, 2010 jeg går for storm sin værmelding... håper på bra bæggrænn vær! kun kort tid igjen! når møtes vi imorgen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Juni 9, 2010 jeg går for storm sin værmelding... håper på bra bæggrænn vær!kun kort tid igjen! når møtes vi imorgen?? Skal møte Rolf i ettermiddag så finner vi ut eksakt tidspunkt på oppmøte og avreise. Noen som har ei grei liste over ting og tang som kan være kjekt å ha med? (råd og tips til nye reisende tenkte jeg på da) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Juni 9, 2010 - telt (sjekk at det er komplett!) - evt presenning til å ha over teltet - liggeunderlag - sovepose - evt pute - lommelykt - tykk jakke (kaldt på kvelden), evt regntett - genser - superundertøy (som nattpysj) - solkrem/myggspray (man vet aldri) - gode sko -ryggsekk til "proviant" når man vandrer rundt på området - vannflaske® - mobillader til bil - kjølebag 12v 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Juni 9, 2010 (endret) - telt (sjekk at det er komplett!)- evt presenning til å ha over teltet - liggeunderlag - sovepose - evt pute - lommelykt - tykk jakke (kaldt på kvelden), evt regntett - genser - superundertøy (som nattpysj) - solkrem/myggspray (man vet aldri) - gode sko -ryggsekk til "proviant" når man vandrer rundt på området - vannflaske® - mobillader til bil - kjølebag 12v Jeg vil legge til følgende: -Grill, gjerne en bunke engangsgriller.. -Norsk brød, hvis dere ikke er spesielt glad i lyyyst og søtt brød. -Annen mat som ikke er å få tak i i Sverige, slik som lompe etc. -Gassbrenner så det er mulig å koke opp litt kaffe. -Stoler og bord Og for Guds skyld dopapir..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Juni 9, 2010 da møtes vi på Knutstad Holen kl 0800 imorgen! kan de som skal være med si ifra her så vi ikke reiser uten noen imorgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet Juni 9, 2010 Da er bilen snart ferdigpakket, jeg har dusjet og satt klokka på 0545. Gleder meg... Og jeg tar med VAGCOM-pc hvis det er noen som skal ha fiklet på noen innstillinger.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Juni 9, 2010 God tur:) Vi er en gjeng som kjører på fredag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet Juni 9, 2010 da ses vi noen av oss i morgen, og resten på fredag God natt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet Juni 13, 2010 Og da var Bugrun over.... Takk for et fint treff de av dere som var der, og takk til værgudene for at huden min ikke tørket ut og at jeg slapp solkrem..... Campingvogn neste år..... en vanntett en..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...