Anbefalte innlegg

Hei !

 

Lurte på om det er noen plass i bergen hvor man kan stå innendørs og vaske og polere bilen ?

 

Sist jeg vasket den stod jeg på den shell stasjonen nedenfor bergenshallen v/tveitervannet. Der er det høytrykks- spyler med VARMT vann, men hadde jo vært kjekt å stå innendørs da.....

 

Er det en bensinstasjon eller likende som har en stor vaskehall med noenlunde behagelig temperatur i ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei !

 

Lurte på om det er noen plass i bergen hvor man kan stå innendørs og vaske og polere bilen ?

 

Sist jeg vasket den stod jeg på den shell stasjonen nedenfor bergenshallen v/tveitervannet. Der er det høytrykks- spyler med VARMT vann, men hadde jo vært kjekt å stå innendørs da.....

 

Er det en bensinstasjon eller likende som har en stor vaskehall med noenlunde behagelig temperatur i ??

 

Fjøsangerveien, Statoil stasjonen der mot sentrum, Den har varmtvann, grattis støvsuger, og du kan stå inne og polere : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok! Takk for svar. Da skal jeg prøve den neste gang !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann,

 

Var her nede og vasket og stelte bil på søndag, veldig ok plass!

 

Men hvor finner man varmtvann? Ute noe sted? eller må man inn på toalettet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står skilt inne i hallen at det ikke er lov å bruke svamp!!! tro det den som vil!

er vel meningen at bilene skal vaskes med de samme kostene alle vasker felger med.. :) SANT.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står skilt inne i hallen at det ikke er lov å bruke svamp!!! tro det den som vil!

er vel meningen at bilene skal vaskes med de samme kostene alle vasker felger med.. :) SANT.

 

Det går jo helt fint det! Rett fra felgene og opp på panseret. Ingen problem

: bh :

Men det er jo mye enklere å vaske i børstevask. Skånsomt og effektivt. NOT!

 

Ble lurt til å prøve børstevask for første gang på min egen bil. Den snille mannen på statoilstasjonen forsikret meg om at den var helt rein, veeldig skånsom og det eneste som hjalp for en "saltet" audi. Men hva f... tror du skjedde med den nylakkerte bakfangeren min? Joda, den så ut som den var blitt skurt med stålull. Kjempegreier! : mad :

Må nok en tur på Kvikk Mekk'en å få en lakkbehandling ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.