Anbefalte innlegg

Heisann

 

Noen i stavanger området som har vag com og kunne tenkt seg å kode litt for meg?

Vil ha fjernet at bakruteviskeren starter automatisk når jeg rygger.

Vil at park/grøftelys er kjørelys og at Xenon kommer automatisk på når det er mørkt (Canadisk lys): klø :

 

noen som har tid mulighet og lyst til å hjelpe meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har jo Vag-Com og bor ikkje så veldig langt vekke. Har du funne fram kodingå du trenge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann Petter

 

Har foreløpig kun funnet ut at det går an å gjøre dette, men har ikke den fjærneste ide om hvordan, derfor eg søkte etter noen med Vag com, i håp om at den som hadde visste mer om dette. : klø :

 

Noen som har gjort dette som kan hjelpe til med hva slags koding som må til her?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikkje vert borti Tiguan og gadd ikkje leita på nette, så eg håpte du allerede hadde gjort ein hederlige innsats :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått hjelp i fra en Sondre her på forumet.

 

Er hjelpen nær nå Petter :)

 

"Canadisk/Nord-amerikansk kjørelys - Åpne controller 9 "sentralelektronikk", velg knappen "07 Long Coding", bruk tabulatortast eller mus til å finne Byte 00. Da skal du ha mulighet til å velge (med hake) om du skal ha Skandinavisk eller Nord-Amerikansk. Om du ønsker at tåkelysene skal fungere som nærlys på dagtid så finner du frem til Byte 16 der jeg tror valget for dette er.

 

Vindusvisker finner du i samme "Controller" - 9, men på Byte 1. Husker ikke valgene i farten, men regner med du vil kode vekk at den går samtidig med viskerne foran + som du skriver når du setter bilen i revers. Tror du finner begge valgene her, og det er logisk når du ser teksten."

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se det ja :) E travelt opptatt heila denna helgå desverre, så må ta det ette det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den som leter den finner ........:)

 

kansje me kan finne en dag som passer i neste uke eller noe sånn?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann Petter

 

Er det kun i helgene du har anledning til å hjelpe til ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.