Må ha nye felger på Corrado`en

Anbefalte innlegg

Er på leit etter nye felger til min Corrado, men er veldig i tvil hva jeg vil ha..

Det er stilig med 9x16" og polert kant, men er det kanskje litt oppbrukt?

CR7 Chrome-felgene er jo også veldig fine, men veldig dyre på den ene plassen jeg har funnet de (Styling tech).

RS4 felger er jo veldig fett på Golf2 f.eks, har noen bilder av de på en Corrado?

 

Noen som har noen tips?? Legg gjerne inn bilder :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er på leit etter nye felger til min Corrado, men er veldig i tvil hva jeg vil ha..

Det er stilig med 9x16" og polert kant, men er det kanskje litt oppbrukt?

CR7 Chrome-felgene er jo også veldig fine, men veldig dyre på den ene plassen jeg har funnet de (Styling tech).

RS4 felger er jo veldig fett på Golf2 f.eks, har noen bilder av de på en Corrado?

Noen som har noen tips?? Legg gjerne inn bilder :)

 

Jepp har tips veitu...

Keskin KT5 i 9,5x18 ET25 med 225/30 18...

Da kan i hvertfall ingen beskylde deg for å kopiere andre :)

keskin_felg2.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Do it! : ja :

 

Bare ikke ring meg hvis det subber... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Keskin Kt5 er de felgene jeg sikler veldig over også! er utrolig rå felger :tilber: sammen med OZ Futura men er vanskelig å få tak i så Keskin Kt1 er replicaen viss jeg ikke husker helt feil.

 

Kt5 ville vært rått på Corra! Do IT : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp har tips veitu...

Keskin KT5 i 9,5x18 ET25 med 225/30 18...

Da kan i hvertfall ingen beskylde deg for å kopiere andre :)

 

Tja... blir ikke så veldig langt ifra å kopiere Vangsnes sine Corradoere da :)

 

Nå har han 9,5x18 KT4, og på den forrige (gule) hadde han vell 9x17 KT5 :D Men gromt hadde det uansett blitt med 9,5x18 KT5, men vær forberedt på seriøs bredding, den på bildet her er breddet 5 cm....

 

553916-bilde3-vr630041.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja... blir ikke så veldig langt ifra å kopiere Vangsnes sine Corradoere da :)

 

Nå har han 9,5x18 KT4, og på den forrige (gule) hadde han vell 9x17 KT5 :D Men gromt hadde det uansett blitt med 9,5x18 KT5, men vær forberedt på seriøs bredding, den på bildet her er breddet 5 cm....

 

553916-bilde3-vr630041.jpg

 

Tja, 9,5x18 ET25 stikker jo 4mm lengre inn enn 9x16 ET15 da, men kjenner ikke til hvor mye "problemer" man får med 9x16 ET15 foran på Corrado. Har vel sammenheng med hvor lav bil man ønsker.

 

Men hvis vi går ned til f.eks 9x18 eller 8,5x18 med samme dekk, så går nok dette lettere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

9*16 ET15 på Corrado går på rauhåret. Kommer litt ann på hvor mye senk, men det finnes jo TUV på denne kombinasjonen.

 

9*16 ET15 stikker litt utforbi hjulbuen, men det er minimalt, så jeg tror det kommer ann på hvilke biltilsyn du er å godkjenner hos om de godtar det eller ikke. Er bilen senket trengs det valsing både forann og bak for å få plass til den dimmen. Har selv Keskin KT3 9*16 ET 15 på min Corrado, og det funker som snus, men må valses for å beholde litt dekk på felgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

RS4 felger er jo veldig fett på Golf2 f.eks, har noen bilder av de på en Corrado?

 

Noen som har noen tips?? Legg gjerne inn bilder :)

 

syntes og de er fete på Corrado:

 

028__scaled_600.jpg

 

030__scaled_600.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne bilen er forresten tilsalgs i deler nå

028__scaled_600.jpg

 

030__scaled_600.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.