Er det mulig og bestille deler fra sverige og hente delene på storlien?

Anbefalte innlegg

Hei

 

Har seg slik at jeg har tenkt og bestille en brukt bakfanger fra bilopphugger

i sverige,og han påsto at det ikke var noe postadresse i storlien som jeg kunne sende det til.

Noen som har erfaringer med det eller?.

Må jeg dra helt til og åre for og hente bakfangern?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hørt at det er bare 2 postkontor du kan få hentet varer på. Og det er sørafor. Strømstad og en til i nærheten der. Slik poste restante du snakker om, sant?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta åsså hør med en bensinstasjon eller noe på storlien om du ikke han få lov til å bruke de som mellomstasjon..

Jeg vet om en som gjør en slik løsning innom Trysil, så det er lov å spørre. Du får ikke værre svar enn nei.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Poste restante - Åre funker i alle fall. Er jo ikke så mye lengre ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åre funker ja. Hvis ikke så kan du høre med Schenker i østersund. jeg har brukt dem noen ganger. De leverer varer til Konsumen, så da er det bare å stå der når bilen kommer å plukke det rett av. De tar ikke noe ekstra for det. Svensker er stort sett veldig service innstilte gitt. Kan ikke si det samme om bring her i norge gitt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stefaren min får sendt delene sine til storlien, tror det er bensinstasjonen der oppe som ordner det, skulle gjerne hjulpet deg, men dessverre får jeg ikke pratet med han de neste 2 ukene grunnet jobb.

 

mvh

stian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakka med han på bilopphuggeriet,så de kan sende det til åre.

Så jeg regner med jeg bare plukker opp bakfangern der ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.